۲۰ فروردین ۱۳۹۸، ۹:۰۳
کد خبر: 83270387
T T
۰ نفر
نظاميان آمريكا براي سرنگوني اسلام آموزش هاي جنگي مي بينند

تبريز-ايرنا- فرمانده سپاه عاشورا گفت: نظاميان آمريكا مدت 12 سال است كه در منطقه براي سرنگوني اسلام و ضربه زدن به مسلمانان انواع آموزش هاي جنگي را فرا مي گيرند.

سردار عابدين خرم دوشنبه شب در مراسم معارفه فرمانده جديد سپاه ناحيه شهرستان مرند، افزود: اين آموزش ها با حضور ارتش آمريكا در كشورهاي عراق و سوريه آغاز شد، تا بلكه بتوانند دنياي اسلام را با دگرگوني هاي اساسي مواجه سازند، اما جوانان مسلمان با اطاعت از فرمان رهبري توانستند نقشه آنها را همچون گذشته به شكست ختم كنند.
وي به توطئه هاي مختلف بيگانگان و ايادي داخلي آنها اشاره كرد و اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران بيش از 17 هزار شهيد از بابت نفوذ بيگانگان به كشور و عوامل فريب خورده داخلي تقديم اسلام و نظام كرده است كه بايد ياد و خاطره آنها همواره زنده نگه داشته شود و راه و روش آنها نيز سرلوحه فعاليت همه مسئولان و مردم قرار بگيرد.
خرم ادامه داد: دولت هاي غربي و افراد فريب خورده داخلي، خدمت به مردم را كه مهمترين استراتژي نظام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است، هنوز باور نكرده اند و اين افراد به سرعت چهره واقعي خود را نشان مي دهند و البته بايد توجه داشت نظام بيشترين ضربه را از اين عده خورده است.
وي سقوط حكومت 2500 ساله رژم طاغوت توسط مردم با بصيرت را گام اول انقلاب تعريف و اضافه كرد: امام راحل گام نخست انقلاب را با همراهي مردم برداشت و توانست به نتايج خوبي دست يابد و اكنون وظيفه تمامي ايرانيان تبعيت كردن از ولي فقيه و برداشتن گام دوم انقلاب با همت و پشتكار جدي در تمام عرصه ها است.
خرم با بيان اينكه ايران اسلامي از همان روزهاي اول پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون از سوي آمريكا و كشورهاي اروپايي مورد جنگ سخت و نرم قرار گرفته است، افزود: آنها نمي توانند باور كنند كشوري با وجود رهبري فرزانه و مردمي آگاه بر خلاف گفته هاي آنها عمل و رو به پيشرفت حركت كند.
وي اظهار داشت: مردم هوشيار ايران اسلامي اكنون با تبعيت از دستورات رهبري مي توانند تمامي مشكلات را بدون نياز به كمك به كشورهاي اروپايي و آمريكايي حل كنند كه اين مهم براي نظام سلطه غير قابل باور است.
به گزارش ايرنا، در اين مراسم از زحمات سرهنگ جواد قهرمان زاده تجليل و سرهنگ محمدرضا هنرور به عنوان فرمانده جديد سپاه ناحيه شهرستان مرند معرفي شد.
3038/518

سرخط اخبار استان‌ها