۲۰ فروردین ۱۳۹۸، ۸:۵۵
کد خبر: 83270378
T T
۰ نفر
امكانات شهرستان در راستاي رفع مشكلات جوانان بسيج مي شود

زنجان - ايرنا - معاون فرماندار ابهر گفت: تمامي امكانات موجود در دستگاه هاي شهرستان بايد در راستاي حل مشكلات جوانان مانند اشتغال، ازدواج و مسكن بسيج شود.

به گزارش ايرنا، علي محمديان شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان ابهر، با تبيين اهميت جوانان و جايگاه اين قشر در جامعه، افزود: دستگاه هاي اجرايي در تلاش هستند با استفاده از تمام ظرفيت و امكانات مشكلات جوانان منطقه را حل كنند.
وي با تاكيد بر بالابردن ظرفيت شنيدن انتقاد و پيشنهاد در جامعه، ابراز كرد: رشد افراد به شناخت واقعيت ها وابسته است و در پرتو شناخت مسير استفاده از فرصت ها ميسر مي شود، كه نقد سازنده يكي از ابزارهاي مهم آن است.
معاون فرماندار ابهر يادآور شد: انتقاد درست و بجا مي تواند نتيجه دلخواه و مثبت داشته باشد و اگر نقد با روش صحيح انجام پذيرد، باعث افزايش نقدپذيري در جامعه مي‌شود.
رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر نيز در اين جلسه گفت: برنامه هاي مختلفي به مناسبت هفته جوان در شهرستان برگزار خواهد شد كه برگزاري جشنواره نشاط و اميد از مهمترين برنامه هاي هفته جوان در ابهر است.
محمد ايوار خاطرنشان كرد: جايگاه اصلي جوانان بايد در جامعه حفظ شود و از توانمندي ها و انرژي سازنده اين قشر در راستاي سازندگي و تعالي جامعه بهره ‌گرفت.
9556/6085

سرخط اخبار استان‌ها