۱۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۱۹
کد خبر: 83266949
T T
۰ نفر

آموزش و پرورش در سال جديد نياز به حمايت ويژه مالي دارد

۱۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۱۹
کد خبر: 83266949
آموزش و پرورش در سال جديد نياز به حمايت ويژه مالي دارد

كرج - ايرنا- مدير كل آموزش و پرورش البرز گفت: آموزش و پرورش در سال جديد براي بهتر شدن روند تعليم وتربيت به حمايت ويژه مالي نياز دارد.

به گزارش ايرنا، سالار قاسمي روز شنبه در ديدار نوروزي با كاركنان اداري آموزش و پرورش البرز اظهار داشت: مطالبات فرهنگيان در اين استان از طريق استانداري ، وزارتخانه متبوع و نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي با جديت در حال پيگيري است.
وي بيان داشت: اميدواريم با پيگيري هايي كه در حال انجام است بتوانيم تا پايان فروردين ماه 98 بخشي از مطالبات فرهنگيان در اين استان را پرداخت كنيم.
قاسمي با اشاره به اينكه جامعه اي حال خوش و بهتري دارد كه حال آموزش و پرورش آن خوب باشد، اضافه كرد: براي اثر گذاري بهتر نهاد مهم تعليم و تربيت در كشور بايد از آن حمايت كرد.
وي خاطرنشان كرد: براي نو شدن بايد نگاه ما به قدرت دروني باشد زيرا سازماني رشد خواهد داشت كه به اين بخش اهميت ويژه اي دهد.
قاسمي در بخشي ديگري از سخنانش به راهبرد عملي آموزش و پرورش در حمايت از رونق توليد پرداخت و يادآورشد: در هنرستان هاي فني حرفه اي و كاردانش بايد به اين مهم توجه كرد و اقدامات مناسب را انجام داد.
وي ادامه داد: سيلاب اخير در برخي از استان هاي كشور خسارت مالي زيادي را در پي داشت كه لازم است با تقويت موج مهرباني در بين مردم بستر كمك به آسيب ديدگان اين حادثه ناگوار را بوجود آوريم.
معاون پرورشي و فرهنگي اداره كل آموزش و پرورش البرز نيز در اين ديدار اظهارداشت: درسيل شيراز
يكي از معلمان البرزي به همراه فرزند دانش آموزش جان باختند كه جامعه فرهنگيان استان در سوگ اين عزيزان عزادار هستند.
مسعود مهران نيا يادآورشد: در سالي كه رهبر معظم انقلاب به نام سال رونق توليد نامگذاري كردند بايد به گونه اي برنامه ريزي و حركت كنيم كه سهمي مهم داشته باشيم.
وي تصريح كرد: سال جديد سال تلاش براي تقويت و رونق اقتصادي كشور با وجود تحريم هاي دشمنان عليه ايران است لذا بايد با وحدت و همدلي اين راه سخت را طي كنيم.
استان البرز 460 هزار دانش آموز و 50 هزار معلم شاغل و بازنشسته دارد.
2819/ 6155

سرخط اخبار استان‌ها