۱۴ فروردین ۱۳۹۸، ۲۱:۴۳
کد خبر: 83264183
T T
۰ نفر

بارش باران در 4 استان و ترافیك در 11 استان

۱۴ فروردین ۱۳۹۸، ۲۱:۴۳
کد خبر: 83264183
بارش باران در 4 استان و ترافیك در 11 استان

تهران_ ایرنا_ پلیس راهور از ادامه بارش باران در 4 استان كشور خبر داد و از هموطنان خواست درصورت بازگشت از سفر و تردد در استان هایی كه بارانی است با احتیاط رانندگی كنند چراكه جاده ها لغزنده است.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا از پلیس راهور، هم اكنون در استان های آذربایجان غربی و چهارمحال و بختیاری(اكثر محورها)، آذربایجان شرقی(محورهای بناب-ملكان و جلفا-مرند)، هرمزگان(محورلنگه-پارسیان) بارش باران و در استان یزد(محور اردكان) طوفان شن گزارش شده است.
همچنین ترافیك در استانهای گیلان (محور رشت – قزوین ورودی و خروجی شهر رشت و از امامزاده هاشم تا سه راهی سنگر و پل رودبار سنگین و محدوده های لوشان، منجیل و رودبار نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان و مسیر شمال به جنوب هراز طول محور پرحجم و روان است.
ترافیك در شمال به جنوب محور كرج – چالوس طول محور پرحجم و روان، شمال به جنوب محور فیروزكوه ورودی كمربندی قائمشهر و ورودی و خروجی شهرهای زیرآب، سوادكوه، پل سفید و محدوده های كارسالار و تونل شیرگاه سنگین و محدوده های ورودی شهرهای فیروزكوه، دماوند و گیلاوند نیمه سنگین طول محور پرحجم وروان است.
در استان همدان(محورهای كرمانشاه – همدان و همدان - تهران) طول محور پر حجم و روان، آزادراه زنجان به قزوین طول محور پرحجم و روان و در آزدراه قزوین به كرج طول محور مقطعی نیمه سنگین است.
ترافیك در آزادراه كرج به تهران (محدوده پل فردیس تا پل كلاك) نیمه سنگین، آزاد راه ساوه به تهران طول محور پرحجم و روان، كرمانشاه (محورهای كرمانشاه-همدان و همدان –ساوه) طول محور پرحجم و روان است.
ترافیك درمحورهای سلفچگان -قم و آزادراه قم به تهران طول محور پرحجم و روان و سایر محورهای مواصلاتی كشور از جوی آرام و ترافیكی روان برخوردار است.
شبك**اجتمام**9105**1708
۰ نفر