۱۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۵۰
کد خبر: 83260874
T T
۰ نفر

جاده دهلران به مهران و آبدانان مسدود شد

۱۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۵۰
کد خبر: 83260874
جاده دهلران به مهران و آبدانان مسدود شد

ایلام- ایرنا- فرماندار دهلران گفت: مسیر ارتباطی دهلران به شهرستان های مهران و آبدانان به علت طغیان رودخانه ها مسدود شده است.

مجید عسگری عصر یكشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: بعلت طغیان رودخانه میمه در 10 كیلومتری دهلران و عبور آب از روی این پل لذا محور دهلران به مهران تا اطلاع ثانوی مسدود شد.
وی افزود: پلیس راه و نیروهای انتظامی و راهداری هم اكنون در محل حضور دارند.
رئیس ستاد بحران دهلران از مردم خواست از نزدیك شدن به محل پل و طغیان رودخانه خودداری و رانندگان نیز مسیرهای دیگر را برای تردد انتخاب كنند.
عسگری گفت: محور دهلران به مورموری و شهرستان آبدانان هم بدلیل طغیان رودخانه تله زی و دیگر رودخانه های مسیر از سمت دهلران به آبدانان مسدود شده و رانندگان از تردد در این مسیر تا اطلاع ثانوی خود داری كنند.
وی یادآور شد: تمام جایگاه های سوخت شهرستان فعال هستند و در زمینه تامین سوخت مشكلی وجود ندارد.
فرماندار دهلران اضافه كرد: سیلاب وارد مزارع شده و تاكنون از میزان خسارات به مزارع خبری دریافت نشده است.
عسگری از مردم خواست از نزدیك شدن به بستر رودخانه و تماشای سیلاب خودداری و هر گونه اخبار مربوط به بارش ها و سیل را از ستاد بحران شهرستان دریافت كنند و به شایعات توجه نكنند و هر گونه اطلاع رسانی در این زمینه از طریق فرمانداری و صدا و سیما انجام می شود.
وی در خصوص سد دویرج هم گفت: با رها سازی آب در روزهای گذشته و داشتن ذخیره به مقدار كافی تا این ساعت مشكلاتی در خصوص این سد وجود ندارد.
7175/6034
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه