۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۲۵
کد خبر: 83258066
T T
۰ نفر
سرعت و سبقت غیرمجاز بیشترین عامل تصادفات

تهران - ایرنا - رئیس پلیس راهور ناجا بیشترین عامل تصادفات در شبانه روز گذشته را سرعت و سبقت غیرمجاز عنوان كرد و از رانندگان خواست از شتاب و عجله در رانندگی پرهیز كنند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پلیس راهور، سردار «سیدكمال هادیان فر» گفت: انحراف به چپ، سرعت و سبقت غیرمجاز و خستگی و خواب آلودگی عامل 85 درصد تصادفات نوروزی بوده است.
وی با بیان این كه پنج استان غربی كشور شرایط جوی ناپایداری دارند، گفت: در استان های شمالی تردد به صورت سنگین در جریان است.در محور رشت - قزوین محدوده رودبار در هر دو طرف ترافیك سنگین است.
رییس پلیس راهور ناجا گفت: در محور تهران- قم در هر دو سمت ترافیك روان است اما بار خروجی به سمت قم بیشتر است همچنین بار ترافیكی محورهای ورودی به خراسان رضوی سنگین است.

** سفر به استان های غربی را به زمان دیگری موكول كنید
همچنین رییس مركز اطلاعات و كنترل ترافیك پلیس راهور ناجا گفت: رانندگان سفر به استان‌های ایلام، كرمانشاه، كردستان، همدان و بخشی از استان لرستان را به زمان دیگری موكول كنند.
سرهنگ «نادر رحمانی» با اشاره به بارش برف و باران در محورهای ارتباطی این استان ها افزود: هم اكنون اغلب محور‌های مواصلاتی در ایلام، كرمانشاه، كردستان، لرستان و همدان لغزنده است و این مسئله باید مورد توجه رانندگان قرار گیرد.
اجتمام9105 ** 1058 *2021**

سرخط اخبار سیاست