۶ فروردین ۱۳۹۸، ۲۲:۲۴
کد خبر: 83256113
T T
۰ نفر

سراج: با تخلفات احتمالی در سیل شیراز برخورد می شود

۶ فروردین ۱۳۹۸، ۲۲:۲۴
کد خبر: 83256113
سراج: با تخلفات احتمالی در سیل شیراز برخورد می شود

شیراز - ایرنا - رئیس سازمان بازرسی كل كشور در بازدید از مناطق سیل زده شیراز و عیادت از مصدومان بستری در بیمارستان های این شهر اعلام كرد: مردم مطمئن باشند با تخلفات احتمالی در سیل شیراز برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ناصر سراج سه شنبه در جریان سفر به شیراز افزود: سازمان بازرسی به صورت ویژه از سوی رئیس قوه قضائیه مأموریت دارد چنانچه قصور و تقصیری متوجه شخص یا سازمانی در سیل شیراز باشد برخورد قاطع صورت گیرد.
وی ادامه داد : در سیل شیراز تعدادی از هموطنانمان جان خود را از دست دادند و این حق جامعه است كه با متخلفان برخورد قانونی شود.
سراج افزود: دادگستری استان فارس و بازرسی این استان از ابتدای بروز حادثه سیل در شیراز در صحنه حضور داشتند و اینك نیز كارشناسان موضوع را در تمام ابعاد بررسی می‌كنند و چنانچه افراد شكایتی دارند به دادگستری یا بازرسی استان فارس مراجعه كنند.
وی با بیان اینكه سه بازپرس ویژه برای بررسی موضوع سیل در شیراز ماموریت ویژه دارند گفت: اجازه نمی‌دهیم حقی از هیچ‌ كسی در حادثه شیراز ضایع شود.
رئیس سازمان بازرسی كل كشور به اتفاق رئیس كل دادگستری استان فارس و جمعی از مسئولان قضایی استان با حضور در بیمارستان شهید رجایی شیراز از مصدومان حادثه جاری شدن سیل در دورازه قرآن شیراز عیادت كرد.
سیل ناگهانی پنجم فروردین 98 شیراز به گفته وزیر بهداشت 19 كشته و بیش از 30 نفر مجروح داشت.
6113 / 1876
۰ نفر