۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۰۶
کد خبر: 83255332
T T
۰ نفر

تردد در جاده های همدان نیازمند زنجیر چرخ است

۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۰۶
کد خبر: 83255332
تردد در جاده های همدان نیازمند زنجیر چرخ است

همدان- ایرنا- رییس پلیس راه استان همدان گفت: تردد در جاده همدان - ملایر و محورهای منتهی به اراك و بروجرد نیازمند استفاده از زنجیر چرخ است.

سرهنگ رضا عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان كرد: در گردنه های آورزمان، همه كسی، اسدآباد و سوباشی ریزش برف ادامه دارد.
وی اضافه كرد: ریزش باران و برف تمامی جاده های این استان را لغزنده كرده است كه به رانندگان توصیه می شود با سرعت مطمئنه تردد كنند.
رییس پلیس راه استان همدان گفت: در 36 ساعت گذشته 98 سانحه خسارتی و جرحی در جاده های این استان رخ داده كه مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز است.
سرهنگ عزیزی با بیان اینكه میزان سوانح هنگام بارش باران بیشتر از ریزش برف است اضافه كرد: 15 فقره سانحه جرحی در 36 ساعت گذشته به وقوع پیوشت كه منجر به مصدومیت 32 تن شده است.
وی اظهار داشت: 80 درصد سوانح رانندگی از ابتدای طرح نوروزی تاكنون واژگونی بوده كه به علت رعایت نكردن سرعت مطمئنه، رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی و بی توجهی به جلو رخ داده است.
رییس پلیس راه استان همدان بیان كرد: از آغاز طرح نوروزی پلیس تاكنون 6 تن در سوانح جاده ای این استان فوت و 170 نفر مجروح و مصدوم شدند كه شمار متوفیان 10 درصد كاهش و مجروحان چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشت.
7526/2090

سرخط اخبار استان‌ها