۵ فروردین ۱۳۹۸، ۷:۲۷
کد خبر: 83253311
T T
۰ نفر
استاندار هرمزگان به پویش هلال احمر برای كمك به سیل زدگان پیوست

بندرعباس- ایرنا- در پی بروز سیل در گلستان، استاندار هرمزگان برای كمك به سیل زدگان این استان ضمن اعلام آمادگی برای هر گونه كمك، یك ماه حقوق خود را به مردم این استان هدیه كرد و به پویش هلال احمر برای كمك به سیل زدگان پیوست.

به گزارش ایرنا، فریدون همتی شامگاه یكشنبه با بیان این مطلب ضمن اعلام همدردی خود و مردم هرمزگان، از آمادگی كامل استانداری و نهادهای امدادی استان برای كمك به مردم سیل زده گلستان خبر داد.
وی افزود: كمك به سیل زدگان و حادثه دیدگان از وظایف انسانی است و در مواقع ضرورت باید در كنار یكدیگر باشیم.
همتی تاكید كرد: امیدوارم با مشاركت مردم دلسوز كشورمان و تلاش مسوولان دولت، مشكلات مردم سیل زده گلستان هر چه سریعتر برطرف شود.
با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی از هفته گذشته بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق كوهستانی استان به 1.5 متر رسید.
بخش زیادی از مناطق شمالی و غربی گلستان اعم از مزارع كشاورزی، راه ها، خانه های شهری و روستایی به زیر آب رفته و خسارت هایی فراوان به مردم این منطقه از كشورمان تحمیل شده است.
پویش هلال احمر برای كمك به مردم سیل زده استان های گلستان و مازندران از روز یكشنبه چهارم فروردین ماه شكل گرفته و این انگاره را دنبال می كند كه كمك رسانی به هموطنان شمال كشور فقط باید از طریق كانال هلال احمر انجام شود.
در این ارتباط، مسوولان هلال احمر كشور - كه نمی خواستند كمك رسانی به مردم، مانند آنچه در واقعه زلزله كرمانشاه رخ داد، تكرار شود و هركس برای خود شماره حسابی بدهد - در بیانیه ای اعلام كرد كه هموطنان می توانند جهت اهدای كمك های نقدی خود برای جبران خسارات سیل زدگان شمال كشور از مسیرهایی قانونی اقدام كنند.
هلال احمر در بیانیه خود، شماره حساب، شماره كارت، شماره شبا و كد دستوری برای پرداخت موبایلی را اعلام كرد كه به این شرح است:
- شماره حساب 99999 نزد تمامی بانك های كشور به نام جمعیت هلال احمر
- واریز از طریق شماره كارت: 6104337770064606
- شماره شبای بانك ملت: 920120.000.000.000.099999 واریز با كد دستوری: *780*112#
7198/6048
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه