۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۱۹
کد خبر: 83252777
T T
۰ نفر

سارقان مسلح خودرو با تیراندازی پلیس متوقف شدند

۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۱۹
کد خبر: 83252777
سارقان مسلح خودرو با تیراندازی پلیس متوقف شدند

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان رزن گفت: سارقان مسلح یك دستگاه خودرو سواری پژو 405 با شلیك پلیس در این شهرستان متوقف و دستگیر شدند.

سرهنگ محمدباقر سلگی روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: 2 جوان حدود 23 و 24 سال روز گذشته به عنوان مسافر قزوین سوار بر یك خودروی سواری پژو 405 در داخل شهر همدان می شوند.
وی اضافه كرد: این 2 جوان پس از گذشت مدت زمان كوتاهی و خروج خودرو از داخل شهر راننده را به بیرون از وسیله نقلیه پرت كرده و با خورو او را مجروح می كنند.
فرمانده انتظامی شهرستان رزن ادامه داد: راننده مجروح از خودروهای عبوری استمداد می طلبد تا اینكه یكی از شهروندان با دیدن این فرد مستاصل، وسیله نقلیه را متوقف كرده و پس از شنیدن ماجرا از سوی مالباخته موضوع را به مركز فوریت های پلیسی 110 اطلاع می دهد.
سرهنگ سلگی اضافه كرد: با توجه به احتمال عبور این خودرو از جاده های رزن طرح مهار اجرا شد و با رویت خودروی سرقتی ماموران دستور ایست دادند.
وی گفت: سرنشینان این خودرو بی توجه به دستور ایست ماموران از محل متواری شدند كه پس از تعقیب و گریز و مسدود كردن مسیر آنها در ایستگاه پلیس راه، سارقان برای فرار از دست پلیس به راه های فرعی پناه بردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رزن ادامه داد: ماموران پلیس با شلیك گلوله به سمت لاستیك عقب، این وسیله نقلیه را متوقف كردند اما سرنشینان آن اقدام به فرار با پای پیاده به سمت باغ های اطراف روستا كردند.
سرهنگ سلگی اضافه كرد: پس از تعقیب و گریز كوتاه و شلیك تیر هوایی هر 2 سارق دستگیر شده و خودروی سرقتی نیز توقیف و به مقر انتظامی منتقل شد.
وی افزود: پس از بازرسی از خودروی مسروقه چند دستگاه موبایل سرقتی به همراه اسكناس و چك پول های تقلبی متعلق به این سارقان غیربومی و سایقه دار كشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رزن از تعامل همكاری مردم در اجرای ماموریت های پلیس قدردانی كرد و از شهروندان خواست در صورت مواجهه با موارد مشكوك موضوع را به مركز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
سرهنگ سلگی همچنین از حمایت ها و پشتیبانی مجموعه قضایی شهرستان رزن در صدور دستورهای به موقع برای برخورد با متخلفان قدردانی كرد.
7526/2090

سرخط اخبار استان‌ها