۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۳۳
کد خبر: 83252724
T T
۰ نفر
مسافران در صورت امكان از جاده كرج - چالوس سفر نكنند

كرج - ایرنا - رئیس پلیس راه البرز از مسافران نوروزی كه قصد سفر از جاده كرج -چالوس به شهرهای شمالی را دارند خواست، از محورهای جایگزین تردد كنند.

سرهنگ رضا گودرزی روز یكشنبه درگفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: همه ساله در ایام نوروز حجم بالایی از سفرها در جاده كرج- چالوس متمركز می شود كه برای پیشگیری و كاهش حوادث می بایست از مسیرهای دیگر تردد كرد.
وی اضافه كرد: با توجه به بارش برف و باران كه گاهی مواقع با حوادثی مانند ریزش كوه و بهمن همراه است ، این مسیر را حادثه ساز كرده و با خطراتی مواجه كرده است.
گودرزی بیان داشت: در این روزها با حجم بالای سفرها در راه های استان البرز مواجه هستیم كه انتظار می رود رانندگان با احتیاط بیشتر حركت كنند.
وی اضافه كرد: در جاده كرج - چالوس با توجه به كوهستانی بودن و جذابیت سفر، تردد بیشتری را شاهد هستیم لیكن امیدواریم سفرهای نوروزی امسال، ایمن و بدون هیچ حادثه ای باشد.
رئیس پلیس راه البرز ادامه داد: همكاری مردم با پلیس و رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی از حوادث پیشگیری خواهد كرد.
وی اظهار داشت: پلیس بدون اغماض با تخلفات حادثه ساز رانندگی به شدت برخورد خواهد كرد.
گودرزی گفت: نبستن كمربند ایمنی، سبقت و سرعت غیرمجاز، استفاده ازتلفن همراه حین رانندگی و حركات مارپیچ از جمله تخلفاتی است كه پلیس به شدت با آنها برخورد می كند.
رئیس پلیس راه استان البرز یادآورشد: با همكاری خوب مردم شاهد نهادینه شدن فرهنگ درست رانندگی كردن در كشور باشیم.
وی بیان داشت: امیدواریم سفرهای نوروز امسال سفرهایی ایمن و بدون هیچ حادثه ای باشد كه این متضمن همكاری مردم با پلیس و رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی است.
این مقام نظامی افزود: مسافران همچنین هنگام سفر ازوضعیت ترافیكی راه ها مطلع و از پر بودن باك بنزین خود اطمینان داشته باشند.
گودرزی گفت:مسافران در مكان هایی كه تابلوهای ممنوع نصب شده توقف نكنند و موقع رانندگی نیز به هیچ وجه ازشانه خاكی عبورنكرده چرا كه باعث افزایش ترافیك می شود.
وی اضافه كرد: برای ایام نوروز بیش از 120 تیم پلیس دررده های مختلف خودرویی ، موتوری و پاس پیاده مسئولیت روانسازی ترافیك و كنترل ترافیكی را برعهده دارند.
گودرزی گفت : علاوه براین ماموران پلیس راه از رده های مختلف انتظامی نیز نیروهای زیادی برای خدمات رسانی به مسافران آماده هستند .
رئیس پلیس راه البرز خاطرنشان كرد: مسافران درصورت نیاز می توانند باشماره تلفن های 120 و 88255555تماس حاصل كنند.
2098/ 6155
۰ نفر