۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۴۷
کد خبر: 83251822
T T
۰ نفر
ملي پوش بسكتبال ايران: مي توانيم در جام جهاني موفق شويم

تهران - ايرنا - ملي پوش بسكتبال ايران در گفت و گو با سايت فدراسيون بين المللي، گروه تيم ملي در جام جهاني 2019 را دشوار توصيف كرد و گفت: با اينكه در گروه آسان نيستيم، اما مي توانيم به موفقيت برسيم.

به گزارش ايرنا، فدراسيون بين المللي بسكتبال در گزارشي به وضعيت تيم ملي ايران در جام جهاني 2019 پرداخته و در اين گزارش با «محمد جمشيدي» گفت و گويي انجام داده است. فيبا در اين گزارش اشاره كرده كه ايران تنها تيم آسيايي است كه در دو جام جهاني گذشته حضور داشته و قرار است براي سومين دوره پياپي در اين رويداد بزرگ شركت كند.
فدراسيون بين المللي بسكتبال نوشت: تيم ملي ايران براي رسيدن به جام جهاني 2019 نياز داشت تا در آخرين مسابقه انتخابي برنده شود. اين تيم برابر استراليا بازي كرد و توانست با شكست دادن اين حريف بليت چين را بگيرد و جهاني شود. در مراسم قرعه كشي نيز تيم ملي ايران حريفانش را شناخت و فهميد كه در گروه سوم بايد با اسپانيا، تونس و پورتوريكو رقابت كند.
«محمد جمشيدي» درباره تيم ملي در مسير جام جهاني گفت: نياز داريم كه به سختي كار كنيم تا با شرايطي مناسب به جام جهاني برويم و آماده باشيم. گروه سختي در جام جهاني 2019 داريم اما مي توانيم در اين گروه خوب كار كنيم و به موفقيت هم برسيم.
بهترين پست 2 بسكتبال آسيا در سال 2017 ادامه داد: حضور در جام جهاني فرصت بسيار بزرگي براي ما است كه بتوانيم برابر بازيكنان بزرگ جهان به ميدان برويم. اين شانس بسيار خوبي براي تيم ما به حساب مي آيد و مي توانيم تجربه هاي ارزشمندي كسب كنيم.
فيبا در پايان گزارش خود به اين موضوع تاكيد كرده كه تيم ملي براي كسب موفقيت در جام جهاني نياز دارد كه از تمام توان خود استفاده كند. با اين شرايط ارسلان كاظمي و صمد نيكخواه بايد خودشان را آماده نگه دارند. همچنين حامد حدادي كه مهره بزرگ بسكتبال ايران است.
تيم ملي بسكتبال ايران نخستين بازي خود را 31 آگوست (9 شهريور) در گوانژو برابر پورتوريكو برگزار مي كند. سپس يازدهم شهريور به مصاف تونس مي رود و در بازي پاياني خود در گروه C سيزدهم شهريور بايد به مصاف اسپانيا برود.
ورزشي*9219*1067**

سرخط اخبار ورزش