۲۹ اسفند ۱۳۹۷، ۲۰:۵۳
کد خبر: 83250070
T T
۰ نفر
فرماندار مهديشهر: محور شهميرزاد به ساري بازگشايي شد

سمنان- ايرنا- فرماندار مهديشهر گفت: محور شهميرزاد- كياسر، يكي از راه هاي ارتباطي استان هاي سمنان و مازندران كه از ظهر امروز به خاطر ريزش بهمن مسدود بود بازگشايي شد.

حسن ارگي شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: محور شهميرزاد به ساري از ظهر امروز با تلاش راهداران و نيروهاي امدادي بازگشايي شد، اين مسير به علت يخ زدگي، لغزنده است و نيروهاي راهداري در حال نمك پاشي محور به منظور افزايش ايمني تردد هستند.
وي بيان كرد: مسير از دو طرف بازگشايي شده و قابل تردد است اما با توجه به يخ زدگي اين محور رانندگان دقت لازم را داشته باشند و با احتياط زياد تردد كنند.
فرماندار مهديشهر اضافه كرد: با وجود اطلاع رساني ها، ميزان تردد در محورهاي كوهستاني اين شهرستان به ويژه در شمال شهميرزاد نيمه سنگين است، هموطنان قبل از تردد از وضعيت محورها كسب اطلاع كنند.
به گزارش ايرنا، طرح نوروزي پليس راه و دستگاه هاي امدادي استان سمنان با شعار «پرهيز از خطر، آرامش در سفر» همزمان با سراسر كشور از 25 اسفند 97 تا 18 فروردين 98 در حال اجرا است.
اداره كل هواشناسي استان سمنان براساس تحليل آخرين الگوهاي پيش يابي و تصاوير ماهواره اي، در استان سمنان براي 24 ساعت آينده بارش باران و در نواحي سردسير و كوهستاني، بارش برف پيش بيني كرده است.
در استان سمنان هشت هزار و 612 كيلومتر بزرگراه، راه اصلي، فرعي و روستايي وجود دارد.
9891/6103

سرخط اخبار استان‌ها