۲۷ اسفند ۱۳۹۷، ۲۰:۵۳
کد خبر: 83248165
T T
۰ نفر

80 درصد برق شهرستان سيمرغ وصل شد

۲۷ اسفند ۱۳۹۷، ۲۰:۵۳
کد خبر: 83248165
80 درصد برق شهرستان سيمرغ وصل شد

ساري – ايرنا – مدير امور توزيع برق سيمرغ ، گفت كه برق 80 درصد از مناطق اين شهرستان كه به دليل جاري شدن سيلاب روز دوشنبه قطع شده بود ، تا شب وصل شده است.

علي رحماني در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : برق 20 درصد ديگر مربوط به مناطق روستايي در حاشيه جاده به سمت بابل است كه به دليل سطح بالاي آب گرفتگي هنوز وصل نشده است .
وي علت برق دار نكردن اين منطقه را جلوگيري از برق گرفتگي اهالي آن منطقه اعلام كرد و گفت كه با بررسي هاي به عمل آمده توسط عوامل شركت توزيع برق ، به محض اين كه سطح آب فروكش كند و تهديد برق گرفتگي رفع شود ، نسبت به برق دار شدن آن منطقه هم اقدام خواهد شد.
مدير امور توزيع برق سيمرغ با اعلام اين كه 60 نفر تكنسين برق براي رفع مشكل قطع برق شهرستان به كار گرفته شدند ، افزود : نيروي كمكي از شهرستان هاي بابل ، جويبار ، بابلسر و ساري هم به منطقه اعزام شدند.
بارش شديد باراني كه از عصر يكشنبه در مازندران باريدن گرفت و همچنان ادامه دارد ، سبب طغيان رودخانه ' تلار ' و آبگرفتگي مناطق مختلف شهرستان سيمرغ شد.
سيلاب ناشي از طغيان رودخانه باعث شد تا شهر كياكلا و 9 روستا بخش مركزي در اين شهرستان دچار آبگرفتگي شديد شود .
از شب گذشته علاوه بر كاهش محسوس دماي هوا كه در بعضي مناطق تا 12 درجه گزارش شده ، بارش باران در مناطق جلگه اي و بارش برف در ارتفاعات همچنان در حال باريدن است .
پيش بيني هواشناسي مازندران نشان مي دهد كه با بارش باران در مناطق جلگه اي و بارش برف در ارتفاعات به همراه وزش باد تا صبح روز چهارشنبه به صورت پراكنده در استان ادامه دارد.
7334/1654

سرخط اخبار استان‌ها