۲۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۳۰
کد خبر: 83247437
T T
۰ نفر
معاون استاندار اردبیل: درآمد زایی محلی اولویت كار شهرداران استان باشد

ایرنا - اردبیل - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: شهرداری ها باید اقدامات لازم برای درآمدزایی محلی و تامین هزینه های خود را به عمل آورند.

به گزارش ایرنا ، بهروز ندایی روز دوشنبه در همایش شهرداران استان افزود: با توجه به احتمال كاهش كمك های دولتی ، شهرداری ها باید از اتكای صرف به كمك های دولتی پرهیز كرده و توان گذران امور خود با درآمدزایی محلی را داشته باشند.
وی بیان كرد: هر یك از شهرداری های استان در سال آینده باید پروژه ای خاص با محتوای گردشگری ، اقتصادی و عمرانی تعریف و با همكاری سازمان همیاری شهرداری ها آن را اجرا كنند.
معاون استاندار اردبیل با بیان اینكه شهرداری ها باید از عملكرد شفاف مالی برخوردار باشند ، خواستار ارائه عملكرد شهرداری ها به مردم برای رفع شبهه شد.
ندایی در ادامه از اختصاص 618 میلیارد ریال كمك های دولتی به شهرداری های استان خبر داد و افزود: در سال جاری 230 پروژه توسط شهرداری های استان با 2 هزار و 580 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.
مدیركل دفتر فنی استانداری اردبیل نیز در این همایش اجرای باكیفیت كار توسط شهرداری ها را ضروری دانست و گفت: اجرای با كیفیت كار در اولویت اقدامات شهرداری ها باید باشد.
موسی كنعانپور افزود: اقدامات عمرانی تنها هدف فعالیت های شهرداران نیست و توجه به حوزه های اقتصادی ، گردشگری ، فرهنگی و توسعه پایدار شهری نیز باید دنبال شود.
وی بیان كرد: در سال آینده مقرر شده هر یك از شهرداران متناسب با نیازهای شهری پروژه خاصی را مطالعه و طرح آن را برای اجرا معرفی كنند.
در این جلسه چند تن از شهرداران استان به بیان مشكلات شهری ، كارگری و حقوق شهرداران پرداختند.
3006/ 1257

سرخط اخبار استان‌ها