۲۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۱۳
کد خبر: 83244245
T T
۰ نفر
امام جمعه آستارا: نوروز را ساده و بي تكلف جشن بگيريم

آستارا - ايرنا - امام جمعه شهرستان آستارا از مردم خواست با توجه به مشكلات و تنگناهاي اقتصادي، عيد باستاني نوروز را ساده و بي تكلف جشن بگيرند و مسئولان در اين خصوص پيشگام باشند.

به گزارش خبرنگار ايرنا حجت الاسلام كاظم حافظ نيا در خطبه هاي نماز جمعه در مصلاي آستارا افزود: عيد نوروز فرصت صله رحم است و در اين ايام بايد به نيازمندان جامعه بيشتر كمك كنيم.
وي با اشاره به اعطاي بالاترين نشان نظامي به سرلشكر قاسم سليماني از سوي مقام معظم رهبري، بيان كرد: رهبر معظم با اعطاي اين نشان از خط مقاومت، حزب الله، حشد الشعبي، مدافعان حرم و مردم مظلوم عراق و لبنان حمايت كردند و نظام جمهوري اسلامي ايران به اشخاصي نظير سرلشكر سليماني نياز دارد.
وي با اشاره به انتصاب رئيس جديد قوه قضائيه، گفت: برخورد با مفسدان اقتصادي، قانون گرايي، سپردن امور به افراد انقلابي، حفظ كرامت ارباب رجوع و سلامت سازماني بايد در دستور كار دستگاه قضا قرار گيرد.
خطيب جمعه آستارا رسيدگي به امور دامداران و گله داران را ضروري خواند و افزود: حذف دلالان در امور دامداري و كشاورزي باعث كاهش قيمت گوشت و ميوه خواهد شد و راه اندازي مركز جمع آوري شير در آستارا ضروري است.
در پايان خطبه هاي نماز جمعه از شبانان، گله داران، پزشكان همكاري كننده با ستاد نماز جمعه و فعالان اين ستاد تجليل به عمل آمد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعيت در منتهي اليه غرب استان گيلان و همسايگي جمهوري آذربايجان واقع شده است.
7105 / 7124/2007

سرخط اخبار استان‌ها