فروش شركت اكسير طبيعت به بيش از 2 ميليارد ريال رسيد

اروميه - ايرنا - رييس پارك علم و فناوري آذربايجان غربي با اشاره به اينكه فروش شركت «اكسير طبيعت رونياس» به 2 ميليارد و 600 ميليون ريال رسيد، گفت: اين شركت انواع صابون هاي گياهي و محصولات مراقبت از پوست با منشا طبيعي و گياهي را توليد و روانه بازار مصرف مي كند.

حسن حيدري روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به اينكه استان هاي تهران، آذربايجان غربي، قزوين و فارس بازار هدف اين محصول است، افزود: در مرحله بعدي نيز تلاش اين شركت، صادرات محموله هاي خود به كشور عراق است.
وي ادامه داد: شركت اكسير طبيعت رونياس از واحدهاي مستقر در پارك علم و فناوري آذربايجان ‌غربي بوده كه با تكيه بر جديدترين متد علمي در زمينه فرمولاسيون تخصصي محصولات مراقبت از پوست و مو و فرآوري مواد موثره گياهي، موفق به توليد انواع صابون هاي گياهي و محصولات مراقبت از پوست تخصصي با منشا طبيعي و گياهي شده است.
وي بيان كرد: تجاري سازي محصولات اين شركت براي 23 نفر به صورت مستقيم و غيرمستقيم اشتغال زايي كرده است.
وي با اشاره به اينكه قيمت اين محصول داخلي يك چهارم قيمت خارجي است، اظهار داشت: اين شركت توانايي توليد 2 تا سه هزار عدد صابون گياهي را در يك هفته دارد.
رييس پارك علم و فناوري آذربايجان غربي بيان كرد: مجموعه پارك علم و فناوري به صورت حرفه‌اي و با هدف توسعه نوآوري و انجام كارهاي دانش بنيان در حال فعاليت است تا بتواند زمينه اشتغال جوانان نخبه استان را فراهم كند.
وي گفت: ترويج فعاليت شركت هاي دانش بنيان و استفاده از فكر فعالان اين حوزه مي تواند يكي از بهترين روش ها براي تحقق اقتصاد مقاومتي و عمل به شعار سال در راستاي حمايت از كالاي داخلي باشد.
وي ادامه داد: ورود به حوزه صادرات يكي از برنامه‌هاي اصلي اين پارك براي شركت‌هاي مستقر در سال‌هاي آينده بوده و در اين راستا برگزاري تور‌هاي فناوري و شركت در نمايشگاه‌هاي بين المللي خارج از كشور جزو برنامه‌هاي اصلي اين پارك به شمار مي رود.
به گزارش ايرنا شركت اكسير طبيعت رونياس از سال 1395 در پارك علم و فناوري آذربايجان غربي مستقر شده و از سال 1396 محصول خود را تجاري كرده است.
پارك علم و فناوري آذربايجان غربي با هدف بسترسازي براي توليد ثروت از طريق علم و فناوري تاسيس شده است؛ اين نهاد به عنوان يكي از اركان مهم شكل گيري و توسعه اقتصاد دانش بنيان تلاش مي كند تا با استفاده از موقعيت ممتاز همجواري با سه كشور آسيايي و اروپايي و دارا بودن هفت مرز رسمي در سطح كشور به حمايت همه جانبه از شركت هاي مبتني بر دانايي و خلاقيت و جذب سرمايه گذار بپردازد.
مديران اين پارك در تلاش هستند تا زمينه تجاري سازي و بازاريابي ايده هاي نوآورانه و فناورانه را فراهم كنند و نقش كليدي در ياري رساندن به حضور فعال اين شركت ها در سطوح ملي و بين المللي داشته باشند.
9918/3072

سرخط اخبار استان‌ها