۲۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۰۶
کد خبر: 83240960
T T
۰ نفر

ابتكار: فضاهاي ورزشي خاص زنان با جديت دنبال شود

۲۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۰۶
کد خبر: 83240960
ابتكار: فضاهاي ورزشي خاص زنان با جديت دنبال شود

تهران - ايرنا- «معصومه ابتكار» معاون رئيس جمهوري در امور زنان و خانواده تاكيد كرد: به عنوان سياستگذاران يك جامعه اسلامي بايد توسعه فضاهاي ورزشي خاص زنان را با جديت دنبال كنيم.

به گزارش ايرنا وي روز سه شنبه در مراسم نمادين كاشت درخت «مادر» در بوستان نرگس منطقه 18 تهران افزود: عدالت اجتماعي با رويكرد عدالت جنسيتي ضروري است.
وي همچنين اظهاراميدواري كرد كه با حمايت پيروز حناچي شهردار تهران طرحي براي مدارس پايتخت اجرا شود كه فضاي مدارس دخترانه بانشاط‌تر و مناسب‌تر شود.
ابتكار با بيان اينكه لازم است دختران بخصوص در موضوع ورزش از پسران عقب نيفتند، افزود: درخواستم از شهرداري تهران اين است كه براي تحقق عدالت جنسيتي پيشگام شود و فاصله‌ها را در بخش‌هايي كه كمبود داريم، كم كند.
وي با تقدير از تلاش شهرداري تهران براي ارتقاي كيفيت زندگي در شهر به پيوستن حناچي به پويش سه شنبه هاي بدون خودرو اشاره و بيان كرد: اين حركت زيست محيطي بسيار اهميت دارد و نشاطي را در شهرداري به وجود آورده است.
مراسم كاشت «درخت مادر» روز سه شنبه با حضور شهردار تهران و معاون رئيس جمهوري در امور زنان و خانواده در محل بوستان نرگس(بوستان ويژه بانوان) برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ايرنا در قالب هفته منابع طبيعي و آبخيزداري طي روز هاي گذشته (15تا 21 اسفند) براساس جدول برنامه شهرداري تهران، درخت هاي صلح و دوستي، ايثار و امنيت، دانش، اميد و فرهنگ و هنر نيز طي آيين هايي نمادين در نقاط مختلف پايتخت كاشته شد.
تهرام/9353/ 1008
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه