۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۶:۱۹
کد خبر: 83239650
T T
۰ نفر
بودجه ویژه برای امنیت مرزها اختصاص می یابد

تهران- ایرنا- رییس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از اختصاص بودجه ویژه ای برای تامین امنیت مرزها پس از چندین ماه پیگیری خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از خانه ‌ملت، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه با بیان اینكه جمهوری اسلامی در صورت تهدید امنیتی از ناحیه كشورهای همسایه و یا همكاری این كشورها با گروه تروریستی ورود خواهد كرد، افزود: این موضوع به پاكستانی ها اعلام شده و این خواست عمومی است ضمن اینكه منشور حقوق بشر نیز این اجازه را به ما می دهد.
وی اظهار داشت: به طور قطع اگر پاكستانی ها در اجرای سیاست هایی كه خود تصویب كردند به ویژه در گذاشتن نام جندالشیطان در لیست گروه های تروریستی جدی باشند، می توان گفت شرایط تازهای در مناسبات ایران و پاكستان شكل می گیرد.

**پس از چندین ماه پیگیری قرار است بودجه ویژه ای برای امنیت مرزها اختصاص یابد
رئیس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با ابراز خرسندی از اینكه پس از چندین ماه پیگیری قرار است بودجه ویژه ای برای امنیت مرزها اختصاص یابد، تصریح كرد: این بودجه می تواند چندین سال امنیت و مسدودسازی مرزها را در قالب هوشمند و راهبردی پیش ببرد و این یكی از كارهای اساسی است كه در جمهوری اسلامی ایران انجام می شود.
فلاحت پیشه ادامه داد: تا پیش از اختصاص بودجه برای امنیت مرزها منتظر هستیم سیاست های پاكستان شكل بگیرد و پس از آن از بودجه لازم برای امنیت مرزهایمان برخوردار می شویم.

**آزادسازی گروگان ها بخشی از خواسته جدی ایرانیان از پاكستان
نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی بخشی از خواسته جدی ایرانیان از پاكستان را موضوع آزادسازی گروگان ها دانست و گفت: انتظار می رود بخشی از راهبردی كه پاكستانی ها اعلام كردند آزادسازی گروگان ها باشد و ما اطمینان بیشتری نسبت به آزادسازی گروگان ها پیدا كردیم.
سیام*3061*1535
۰ نفر