۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۱۵
کد خبر: 83239298
T T
۰ نفر

كارگاه تولید سوسیس با گوشت گراز در بومهن كشف شد

۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۱۵
کد خبر: 83239298
كارگاه تولید سوسیس با گوشت گراز در بومهن كشف شد

تهران-ایرنا – رئیس شبكه بهداشت و درمان شهرستان پردیس گفت: حدود 100 كیلوگرم گوشت گراز برای تهیه سوسیس و كالباس در كارگاهی غیرمجاز در یك منزل مسكونی واقع در شهر بومهن كشف شد.

سعید آسیایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پیرو شكایت دریافتی از سامانه نظارت و مدیریت ارتباطات مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی (١٩٠) كارشناسان بهداشت محیط شبكه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و اداره دامپزشكی پس از اخذ دستور قضایی و حكم ورود به محل توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس، وارد این منزل مسكونی واقع در بومهن شدند.
وی افزود: این میزان گوشت گراز كشف شده برای تعیین و تكلیف و معدوم سازی ضبط و مدارك به منظور پیگیری پرونده به دادسرا ارسال شد.
رئیس اداره بهداشت و درمان شهرستان پردیس با اشاره به نظارت اداره بهداشت بر رستوران های مجوزدار خاطر نشان كرد: شهروندان و مسافران نورزی به رستوران های مجوزدار مراجعه كنند و از خرید مواد غذایی بدون نام و نشان و نیز پروانه بهداشتی بپرهیزند.
آسیایی گفت: كاركنان اداره بهداشت و درمان در تعطیلات نوروز به صورت شبانه روز آماده دریافت گزارش های شهروندان و مهمانان نوروزی در این شهرستان هستند.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در حدود 20 كیلومتری شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441/ 1008
۰ نفر