۱۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰
کد خبر: 83237850
T T
۰ نفر

10 واحد صنفي متخلف در جيرفت پلمب شد

۱۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰
کد خبر: 83237850
10 واحد صنفي متخلف در جيرفت پلمب شد

جيرفت - ايرنا - رئيس مركز بهداشت شهرستان جيرفت از پلمب 10 واحد صنفي متخلف در اين شهرستان به علت رعايت نكردن نكات بهداشتي، در راستاي حفظ حقوق عموم مردم خبر داد.

رضا محمودي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا از تشديد نظارت بر مراكز تهيه و توزيع مواد غذايي در آستانه عيد نوروز خبر داد و اظهار داشت: 20 واحد صنفي ديگر نيز تذكر كتبي به منظور رفع نواقص بهداشتي، مهلت قانوني گرفتند.
وي بيان كرد: در پي بازديدهاي انجام شده از مراكز تهيه و توزيع مواد غذايي و اماكن عمومي، تذكرات بهداشتي لازم به متصديان جهت رفع نواقص بهداشتي موجود و تعيين مهلت قانوني اعلام شده ولي متاسفانه بعضي از متصديان صنوف، اقدام به رفع نواقص بهداشتي خود در مهلت مقرر ننموده‌اند، از اين رو اعمال قانون شدند.
محمودي ادامه داد: اين تعداد واحد صنفي متخلف با دستور دادستان و همكاري اداره محترم اماكن نيروي انتظامي پلمب شدند.
رئيس مركز بهداشت جيرفت اظهار داشت: با متصدياني كه نسبت به تذكرها و اخطارهاي بازرسان بهداشت محيط بي توجه باشند، برخورد قانوني و از ادامه فعاليت آنان جلوگيري مي شود.
محمودي گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتي در مراكز تهيه و توزيع مواد غذايي و اماكن عمومي مراتب را از طريق شماره 190 سامانه شكايات بهداشتي گزارش دهند تا در اسرع وقت پيگيري شود.
شهرستان جيرفت با 308 هزار نفر جمعيت در فاصله 230 كيلومتري جنوب كرمان واقع شده است.
7450/7429/ 5054

سرخط اخبار استان‌ها