۱۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۹:۵۶
کد خبر: 83237309
T T
۰ نفر

نمایشگاه مد و لباس اسلامی-ایرانی سماء گشایش یافت

۱۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۹:۵۶
کد خبر: 83237309
نمایشگاه مد و لباس اسلامی-ایرانی سماء گشایش یافت

تهران-ایرنا- نمایشگاه مد و لباس اسلامی -ایرانی با عنوان «سماء» با هدف ترویج الگوی پوشش اسلامی- ایرانی افتتاح شد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی سماء با حضور بیش از 60 گروه مختلف اعم از برندهای تولیدكننده بزرگ قدیمی، برندهای نوپا، مزون‌دارها و خانه‌های مد و لباس در شاخه محصولات پوشاك بانوان، عفاف و حجاب، كیف و كفش، زیورآلات، دكوری و اكسسوری، چرم و ... در سالن سروناز افتتاح شد.
در این نمایشگاه كه با هدف ترویج الگوی پوشش اسلامی ایرانی برپا شده است، فعالان حوزه مد و لباس اسلامی ایرانی به مدت چهار روز به ارائه آخرین محصولات تولیدی خود می‌پردازند.
ازجمله نكات جالب توجه این نمایشگاه، تاكید دست اندركاران بر ایرانی بودن محصولات ارائه شده در نمایشگاه است كه در راستای حمایت از كالای ایرانی صورت گرفته است.
نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی سماء به دبیری زینب دولتی، تا دوشنبه 20 اسفند جاری در سالن سروناز واقع در بلوار نیرو زمینی اتوبان ارتش برپا خواهد بود.
دبیر و مجری طرح رویداد سماء گفت: این نخستین رویدادی است كه در قالب عفاف و حجاب و در راستای حمایت از كالای ایران و محصولات عفاف و حجاب شكل گرفته است.
زینب دولتی افزود: 70 گروه در این دوره از نمایشگاه برای عرضه محصولات ایرانی در راستای عفاف و حجاب حضور دارند و محصولات مربوط به عفاف و حجاب شامل چادر، مانتو، انواع ملزومات حجاب و كیف و كفش در این نمایشگاه ارائه شده است.
دبیر رویداد نمایشگاه عفاف و حجاب سماء، اظهارداشت: با توجه به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب درموضوع حجاب و نگاه امیدبخش ایشان به جوانان تصمیم براین شد تا به شكلی مردمی، رویدادی با محوریت حجاب و عفاف در عرصه مُد برگزاركنیم.
دولتی تأكید كرد: هدف اصلی این رویداد، ایجاد هم‌افزایی و فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف كالای داخلی، تقویت حجاب و عفاف در جامعه است.
نخستین كارگاه مد و لباس با موضوع عفاف و حجاب با حمایت ویژه اتحادیه تشكل‌های قرآنی كل كشور و انجمن تولید كنندگان محصولات عفاف و حجاب و كتاب ملی مد و لباس از 17 تا 20 اسفند از ساعت 10 تا 21 در اتوبان ارتش. بلوار نیرو زمینی. سالن سروناز آماده پذیرایی از بازدید كنندگان است.
فراهنگ ** 9031 ** 1355 **
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ