۱۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۸:۴۷
کد خبر: 83234040
T T
۰ نفر

پارگي رباط صليبي وينيسيوس نفس رئال بي رمق را گرفت

۱۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۸:۴۷
کد خبر: 83234040
پارگي رباط صليبي وينيسيوس نفس رئال بي رمق را گرفت

تهران- ايرنا- تيم رئال مادريد گيج و سردرگم از شكست تحقيرآميز مقابل آژاكس و حذف از ليگ قهرمانان اروپا، خبر مصدوميت «وينيسيوس جونيور» مهاجم برزيلي خود را از ناحيه رباط صليبي پاي راست تاييد كرد؛ مصدوميتي كه دست كم هشت هفته او را خانه نشين خواهد كرد.

به گزارش ايرنا، خبرگزاري رويترز روز چهارشنبه عطف به گزارش پزشكي منتشر شده از سوي كهكشاني ها نوشت: پس انجام آزمايشات بر روي وينيسيوس جونيور، مشخص شد كه اين بازيكن از ناحيه مفصل پاي راست دچار آسيب ديدگي شده است.
مهاجم برزيلي 18 ساله در جريان نيمه نخست بازي مقابل آژاكس با چشماني اشكبار مجبور به ترك زمين شد؛ ديداري كه در نهايت با نتيجه چهار بر يك به سود نماينده هلند به پايان رسيد تا اين تيم در مجموع 2 بازي رفت و برگشت با نتيجه پنج بر سه راهي يك چهارم نهايي شود.
با اين حال، باشگاه رئال مادريد طبق معمول اطلاعاتي در خصوص مدت دوري وي از ميادين منتشر نكرده است اما گزارش رسانه هاي اسپانيايي حاكي از آن است كه اين بازيكن دست كم 2 ماه خانه نشين خواهد شد و اين بدان معنا است كه جوان مستعد برزيلي تقريبا تمام بازي هاي سفيدپوشان در لاليگا را از دست خواهد داد.
علاوه بر اين، مهاجم نوظهور مادريدي ها در فصل پرنوسان برنابئو، در بازي هاي دوستانه تيم ملي كشورش مقابل پاناما و جمهوري چك كه اواخر ماه جاري برگزار مي شود و مي توانست نخستين حضور ملي وي لقب بگيرد، غايب خواهد بود.
ورزشي**3991**9129

سرخط اخبار ورزش