۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۳۳
کد خبر: 83232025
T T
۰ نفر
موافقت زندان اوین با اعزام نرگس محمدی به بیمارستان

تهران- ایرنا- وكیل مدافع نرگس محمدی روزنامه نگار و فعال مدنی كه در زندان اوین به سر می برد از موافقت مسئولان زندان برای اعزام موكلش به بیمارستان خبر داد.

محمود بهزادی راد روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار قضایی ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: قرار بود موكل روز یكشنبه هفته جاری برای معاینه و معالجه توسط پزشك متخصص، از زندان به بیمارستان ایرانمهر اعزام شود اما این كار صورت نگرفت.
این وكیل دادگستری افزود: علت اعزام نشدن موكل را از مسئولان زندان پیگیری كردیم كه موافقت خود را با اعزام خانم محمدی به بیمارستان برای پیگیری های درمانی اعلام كردند اما گفتند زمان اعزام به بیمارستان را طوری باشد كه همه پزشكان متخصص حضور داشته باشند تا در یك روز تمام معاینه ها و كارهای درمانی انجام شود.
بهزادی راد توضیح داد: اكنون قرار شده تا پیش از پایان سال، زمان جدیدی را برای اعزام موكلم به بیمارستان بگیریم و به زندان اعلام كنیم تا در زمان مقرر كه همه پزشكان متخصص مربوطه حضور دارند، اعزام انجام شود.
وكیل مدافع نرگس محمدی درباره نتیجه درخواست اعطای مرخصی استعلاجی به موكلش گفت: درخواست مان برای اعطای مرخصی استعلاجی به منظور تصمیم گیری به دادستان تهران ارائه شده اما هنوز دادستان نظر خود را اعلام نكرده است.
نرگس محمدی روزنامه نگار و فعال مدنی است كه به اتهام تاسیس كمپین لگام (لغو گام به گام اعدام) و چند اتهام دیگر به 10 سال حبس قطعی محكوم شده است.
او چهارم مهر امسال به دلیل اطلاع از وضع نامساعد پدرش به مدت سه روز به مرخصی آمد و هشتم مهر به زندان بازگشت.
به گفته بهزادی راد، نرگس محمدی 6 سال و هشت ماه از 10 سال محكومیت خود را گذرانده و مشمول آزادی مشروط است.
اجتمام *9104 * 3063

سرخط اخبار جامعه