۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۰:۰۶
کد خبر: 83231484
T T
۰ نفر
دلجويي از خانواده شهدا باعث اعتلاي فرهنگ ايثار و شهادت مي شود

اصفهان- ايرنا- فرمانده انتظامي استان اصفهان در ديدار با خانواده عباس كوهي از شهداي مدافع امنيت گفت : دلجويي با خانواده شهدا روحيه خدمت را در دل ‌ها افزايش و باعث اعتلاي فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه مي‌شود.

به گزارش ايرنا، سردار مهدي معصوم بيگي روز دوشنبه در اين آببن افزود : بدون شك ياد اين شهيد والامقام در دل‌ ها ماندگار و راهش ادامه خواهد داشت.
وي حضور در جمع و محفل خانواده شهدا را توفيق الهي دانست و اظهارداشت : شهيد والامقام عباس كوهي به ما درس استقامت و ايستادگي را آموخت و تا آخرين لحظه از ارزشها پاسداري كرد.
فرمانده انتظامي استان اصفهان ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران را وظيفه دانست و گفت: شهيدان و ايثارگران مظهر صلابت اين مرز و بوم هستند.
معصوم بيگي تصريح كرد : خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران با تقديم بهترين عزيزان خود در راه دفاع از آرمان هاي كشور و مرزهاي آن كاري بزرگ و ستودني انجام دادند كه اين مهم افتخار بزرگي براي تمام ملت ايران است.
وي بيان كرد : بايد قدردان خون شهدا و فداكاري ايثارگران باشيم و اميد است بتوانيم شهدا را سرلوحه كار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهيم.
شهيد عباس كوهي متولد 1368 از اهالي روستاي ابراهيم آباد خور و بيابانك در حمله انتحاري تروريست هاي تكفيري به اتوبوس حامل حافظان مرزهاي ميهن اسلامي در جاده خاش - زاهدان به شهادت رسيد.
شهرستان خور و بيابانك 119 شهيد، 175 جانباز و 9 آزاده را تقديم انقلاب اسلامي كرده است.
9860/6026/

سرخط اخبار استان‌ها