۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۷:۵۲
کد خبر: 83231172
T T
۰ نفر

شبی كه ماه،با نمایش در جشنواره جهانی فجركامل شد

۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۷:۵۲
کد خبر: 83231172
شبی كه ماه،با نمایش در جشنواره جهانی فجركامل شد

تهران - ایرنا - فیلم سینمایی «شبی كه ماه كامل شد» ساخته نرگس آبیار برای اعضای باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد.

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا، نمایش های ویژه سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با فیلم سینمایی «شبی كه ماه كامل شد» ساخته نرگس آبیار در پردیس سینمایی چارسو آغاز شد.
پیش از نمایش این اثر شادمهر راستین مدیر باشگاه جشنواره با ابراز خوشحالی از امكان پذیر شدن نمایش های ویژه سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر و استقبال مخاطبان از نخستین فیلم گفت: ما در این سال ها سعی داشتیم افرادی را جذب كنیم كه به صورت پیگیر، تخصصی، انتخابگر و آگاهانه برنامه های جشنواره را دنبال و به غیر از تماشای فیلم ها در كارگاه ها و رویداد های جانبی نیز شركت می كنند.
به گفته وی، تلاش مسئولان جشنواره بر این است كه امسال بیشترین خدمات به اعضای وفادار باشگاه ارایه شود.
وی با اشاره به تغییراتی كه در سایت جشنواره ایجاد شده است، گفت: امسال نرم افزار جدیدی برای ثبت نام در باشگاه و خود سایت طراحی كردیم كه از اوایل پاییز آغاز به كار كرد.
مدیر باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر اكثر اعضای باشگاه را علاقه مندان به سینما، هنرهای نمایشی و كسانی كه در علوم میان رشته ای به ویژه علوم انسانی و زبان تحصیل كرده اند معرفی كرد و گفت: رده سنی اعضای باشگاه خیلی جوان است كه این موضوع در آینده پشتوانه جشنواره خواهد شد.
راستین درباره آمار اعضای باشگاه گفت: در حال حاضر نزدیك به 2 هزار عضو داریم كه با غربالگری انتخاب شده اند.
این فیلمنامه نویس با اشاره به مزیت عضویت در باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر و تسهیلاتی كه برای اعضا در نظر گرفته می‌شود، بیان كرد: خرید بلیت جشنواره جهانی فیلم فجر با 50 درصد تخفیف، اولویت در ثبت نام كارگاه های عمومی جشنواره، اولویت عضویت در گروه راهنمایان داوطلب جشنواره درصورت احراز شرایط، تخفیف 50 درصد برای خرید بلیت تمام فیلم های هنر و تجربه، تخفیف 50 درصد برای استفاده از پردیس سینمایی چارسو در روزهای یكشنبه، تخفیف 50 درصد برای استفاده از سالن های سینمایی باغ كتاب در روزهای یكشنبه و دوشنبه، استفاده از كافی شاپ C در پردیس چارسو و كافه باغ كتاب با 20 درصد تخفیف در تمام ایام هفته و شركت در اكران فیلم های منتخب جشنواره از مزایای عضویت در باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر است.
مدیر باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر سهمیه بلیتی كه امسال به اعضای این باشگاه داده می شود در برخی سانس ها تا 80 درصد عنوان و گفت: این نشان می دهد هر چقدر اعضا پیگیرتر و انتخابگرتر باشند ما می توانیم سهمیه بیشتری در بعضی از سانس ها داشته باشیم.
وی در مورد كارگاه های امسال جشنواره نیز با اشاره به اینكه به زودی مدرسان و طرح درس این بخش اعلام می شود، گفت: این خیلی خوب است كه ارتباط ما با مخاطبانمان در باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر آگاهانه و دوطرفه است زیرا آنها پیشنهادهایی را مطرح می كنند كه شاید بتوان آنها را اجرایی كرد.
وی در پایان در مورد نحوه تهیه بلیت های جشنواره عنوان كرد: خرید بلیت های جشنواره فقط از طریق سایت سینماتیكت و بعد از تعطیلات ایام نوروز ممكن می شود. همچنین از هفته آینده علاقه مندان می توانند در اینستاگرام باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر اخبار این بخش را دنبال كنند.
افرادی كه عضو باشگاه جهانی فیلم فجر هستند می توانند در طول سال به غیر از تهیه بلیت از گیشه با مراجعه به سایت سینماتیكت و وارد كردن باركد كارت عضویتشان از تخفیف خرید بلیت سینماهای پردیس چارسو و باغ كتاب در روزهای اعلام شده استفاده كنند.
فیلم «شبی كه ماه كامل شد» ساخته نرگس آبیار بهمن ماه امسال در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر به رقابت پرداخت و توانست در بخش های بهترین فیلم، بهترین كارگردان، بهترین بازیگر نقش اول مرد و زن سیمرغ هایی را به دست آورد.
سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از 18 تا 26 آوریل 2019 (29 فروردین تا 6 اردیبهشت 1398) به دبیری رضا میركریمی در تهران برگزار می‌شود.
فراهنگ ** 9246 ** 1355 **
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ