۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۷:۱۴
کد خبر: 83231123
T T
۰ نفر
جان يك مادر و نوزاد با اقدام به موقع پليس قزوين نجات يافت

قزوين – ايرنا - جانشين فرماندهي انتظامي استان قزوين از اقدام به موقع مركز فوريت هاي پليسي 110 در نجات جان يك مادر و نوزاد در شهرستان آبيك خبر داد.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ مهدي حاجيان روز دوشنبه با اعلام اين خبر افزود: در پي تماس مركز فوريت هاي پزشكي 115 با پليس 110 قزوين مبني بر اينكه تماس شهروندي هنگام درخواست كمك از اورژانس به يكباره قطع شده و احتمال وقوع اتفاق و نياز مبرم به اورژانس متصور است، موضوع به سرعت در دستور كار پليس 110 قزوين قرار گرفت.
وي افزود: ماموران با انجام اقدامات فني شماره تماس فرد درخواست كننده خدمات از اورژانس را در منطقه قشلاق شهرستان آبيك شناسايي كرده و با اطلاع دادن به مركز فوريت هاي پزشكي شهرستان نظر آباد استان البرز بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.
حاجيان بيان داشت: با حضور عوامل 115 در محل مشخص شد خانمي كه براي وضع حمل قصد كمك از اورژانس را داشته هنگام تماس با شماره 115 در منزلش بيهوش شده و ارتباط قطع مي شود.
وي افزود: در حالي كه مادر بيهوش و نوزاد به دنيا آمده بود بلافاصله اقدامات اورژانسي انجام و مادر و نوزاد تازه به دنيا آمده با توجه به داشتن شرايط نامساعد جسمي به مركز درماني انتقال يافتند.
جانشين فرماندهي انتظامي استان قزوين در پايان تصريح كرد: خوشبختانه با تلاش كادر پزشكي بيمارستان مادر و نوزاد از مرگ حتمي نجات پيدا كردند.
شهرستان آبيك با مركزيت شهري به همين نام در 55 كيلومتري قزوين واقع شده است.
6101

سرخط اخبار استان‌ها