۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۷:۵۰
کد خبر: 83230145
T T
۰ نفر
رسانه های كهگیلویه و بویراحمد از نقد شخصیتی مدیران بپرهیزند

یاسوج- ایرنا- فرمانده سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه ها و خبرنگاران این استان از نقد شخصیتی مدیران اجرایی استان بپرهیزند و به جای آن عملكرد آنها را به طور منصفانه مورد انتقاد قرار دهند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حمید خرمدل شامگاه یكشنبه در آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در یاسوج اظهار داشت: امروزه رسانه و فضای مجازی برنده ترین سلاح است و نظام سلطه نیز با استفاده از این ابزار مهم عملیات روانی گسترده ای را علیه كشورهای مختلف دنیا انجام داده و می دهد.
وی افزود: دشمنان با كمك ابزار رسانه همواره درصدد تروریست نشان دادن كشور و ملت ایران هستند اما به لطف الهی شكست خورده اند.
فرمانده سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد بیان كرد: ظرفیت استان در بحث رسانه و خبررسانی چشمگیر است و باید این قابلیت مهم مورد استفاده بهینه تری قرار گیرد.
سرهنگ خرمدل عنوان كرد: رسالت خبرنگاران و اصحاب رسانه برای جهت دهی به افكار عمومی در عرصه های مختلف سنگین است.
وی ابراز داشت: رسانه ها و خبرنگاران كهگیلویه و بویراحمد برای گسترش هر چه بیشتر امید و نشاط بین مردم این استان بكوشند.
فرمانده سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می رود كه خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان نقش ارزنده تری در زمینه مقابله جدی با فساد، بی عدالتی و تضییع بیت المال و ترویج روزافزون اقتصاد مقاومتی و فرهنگ كار و تلاش ایفا كنند.
سرهنگ خرمدل با اشاره به 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: انقلاب در این چهار دهه مسیر دشواری را برای فتح فله های رشد و توسعه پیموده است.
وی افزود: دشمنان نمی خواهند كشور و ملت ایران ذره ای پیشرفت كند و به همین دلیل نیز در 40 سال گذشته از هیچگونه مانع تراشی یا كارشكنی دریغ نكرده اند.
رئیس سازمان بسیج رسانه كهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: 200 اثر از خبرنگاران و اصحاب رسانه سراسر استان به دبیرخانه استانی سومین جشنواره رسانه ای ابوذر رسید كه از این تعداد 15 مورد به مرحله كشوری ارسال و از بین آنها نیز یك مورد برگزیده شد.
سرهنگ سید صداقت رضایی اظهار داشت: این جشنواره دی ماه امسال و در محورهای مقاومت و دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن شناسی، 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و كالای ایرانی، محرومیت زدایی و مقابله با آسیب های اجتماعی برگزار شد.
وی افزود: قالب های این جشنواره شامل عكس، گزارش، خبر، كاریكاتور، مستند و كلیپ بوده است.
در این همایش 35 نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال كهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل شدند.
كهگیلویه و بویراحمد دارای پنج روزنامه، 17 هفته نامه، پنج 2 هفته نامه، 2 ماهنامه، 6 فصلنامه و 34 سایت و پایگاه خبری مجوزدار است.
7535/1662

سرخط اخبار استان‌ها