۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۵:۱۷
کد خبر: 83230124
T T
۰ نفر
رئیس مجلس سوریه: هزینه مقاومت از سرسپردگی به بیگانگان كمتر است

تهران – ایرنا – «حموده صباغ» رئیس مجلس سوریه عصر یكشنبه با دفاع از مساله بیت المقدس و فلسطین گفت كه هزینه مقاومت از سرسپردگی به بیگانگان و خفت و خواری بسیار كمتر است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، صباغ این سخنان را در بیست و نهمین نشست اتحادیه مجالس كشوری عربی در امان پایتخت اردن بیان كرده است.
رئیس مجلس سوریه افزود: امروز سوریه سربلند است و یكی از شعارهای ملت ما این است كه از داخل غم و ناراحتی، می توان، امید و آرزو را خلق كرد.
صباغ اضافه كرد: ای برادران، امروز سوریه بر ضرورت ادامه مقاومت با وجود تمامی هزینه ها تاكید می كند، چرا كه ما هستیم كه در پایان پیروز می شویم.
وی با بیان این كه سقوط سوریه مقدمه ای برای سرنگونی بسیاری از كشورهای عربی بود، افزود: اگر دشمنان در سوریه پیروز می شدند، سرنوشت ملت های دیگر عرب چگونه بود؟
رئیس مجلس سوریه ادامه داد: تاكنون هیچ ملتی مانند ملت سوریه با این حجم تروریست و جنگ روانی، رسانه ای، تحریم دیپلماتیك و محاصره اقتصادی روبه رو نشده است.
صباغ تمامی اقدامات خصمانه علیه سوریه را به خاطر پایبندی دمشق به استقلال و آزادسازی قدس شریف و بلندی های اشغالی جولان دانست.
رئیس مجلس سوریه با بیان این كه «دفاع از قدس در واقع دفاع از موجودیت كشورهای عربی است»، در خصوص خوی خصمانه دشمن صهیونیستی هم گفت: آنها به دنبال برقراری صلح نیستند و جنگ ما با آنها جنگ برای موجودیت است، چرا كه به خاطر جایگاه فرهنگی و تمدنی ریشه دار فلسطین، اشغال آن ، مقدمه ای برای اشغال دیگر كشورهای عربی است.
صباغ در پایان گفت: اولویت سوریه مساله موجودیت و دفاع مشترك كشورهای عربی از این موضوع است.
شبس**9363**1613
۰ نفر