۹ اسفند ۱۳۹۷، ۹:۳۳
کد خبر: 83225809
T T
۰ نفر

رسن: در تمدید قرارداد با پرسپولیس تردید نداشتم

۹ اسفند ۱۳۹۷، ۹:۳۳
کد خبر: 83225809
رسن: در تمدید قرارداد با پرسپولیس تردید نداشتم

تهران- ایرنا- هافبك عراقی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینكه برای تمدید قراردادم تردید نداشتم، گفت: در پرسپولیس ماندم تا قهرمانی در آسیا را جبران كنم و خوشحالم كه جزئی از خانواده بزرگ پرسپولیس هستم.

بشار رسن هافبك عراقی پرسپولیس در گفت و گو خبرنگار ایرنا پس از تمدید قرارداد با پرسپولیس گفت: خوشحالم كه این اتفاق رخ داد و این قرارداد تمدید شد. در این زمینه مدیر برنامه هایم زحمات زیادی را كشید كه باید از او تشكر كنم.
وی افزود: در پرسپولیس ماندم تا قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه كنم.
من دوبار با این تیم قهرمان لیگ ایران شدم و روزهای خوبی را در این تیم تجربه كردم. برای رقم زدن روزهای بهتر و چشیدن طعم قهرمانی در آسیا قراردادم را تمدید كردم.
هافبك عراقی پرسپولیس خاطرنشان كرد: از هواداران تشكر می كنم كه در این مدت من را حمایت كردند. من در این مدت پیام های محبت آمیز زیادی را از هواداران دریافت كردم و می توان به نوعی آنها را مهمترین عامل تمدید قراردادم دانست. این شور شوق هواداران و حسن نیت مدیران باشگاه من را بر این داشت كه هر چه زودتر قراردادم را تمدید كنم.من هیچ تردیدی برای تمدید این قرارداد با پرسپولیس نداشتم. هرگز فراموش نمی كنم كه هواداران پرسپولیس بعد از فوت مادرم و كمك زیادی به من كردند. آنها كمك كردند كه در بدترین شرایط روحیه من بازگردد.
رسن اضافه كرد: مدیر برنامه های من نقش زیادی در تمدید قرارداد داشت. او در این مدتی كه من در ایران بودم كمك های زیادی به من كرده و همیشه در كنار من حضور داشته است.
ورزشی*٩46٣* 9053
۰ نفر