۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۱۷
کد خبر: 83224747
T T
۰ نفر
تفنگداران ايراني بدون كسب سهميه المپيك هند را ترك كردند

تهران - ايرنا - با حذف تيم‌هاي ميكس تفنگ و تپانچه ايران در مرحله مقدماتي جام جهاني هند، هيچ كدام از نمايندگان تيراندازي ايران نتوانستند در اين دوره از رقابت ها سهميه المپيك 2020 توكيو را كسب كنند.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا از فدراسيون تيراندازي، تيم‌هاي ميكس تفنگ و تپانچه بادي با شكست برابر رقيبان در دور مقدماتي نتوانستند به مرحله فينال راه پيدا كنند.
در تفنگ بادي 10 متر تيم يك ايران با تركيب حسين باقري و نجمه خدمتي با ركورد 835.1 در رده دهم ايستاد. همچنين تيم دو ايران نيز با تركيب آرمينا صادقيان و اميرمحمد نكونام با ركورد 834.1 در رده پانزدهم قرار گرفت و به كار خود در مرحله مقدماتي پايان داد.
در تپانچه بادي 10 متر نيز تيم يك ايران با تركيب مينا قرباني و جواد فروغي با ركورد 770.26 و تيم دو ايران با تركيب گلنوش سبقت اللهي و وحيد گلخندان با ركورد 770.18 در رده‌هاي هفتم و دهم ايستاد و به كار خود پايان داد.
در اين مسابقات ايران 15 نماينده در دو رشته تفنگ و تپانچه داشت. نكونام در تفنگ بادي، قرباني در تپانچه بادي و هانيه رستميان در تپانچه 25 متر به فينال رسيدند كه از ميان آن‌ها تنها رستميان در تپانچه 25 متر اولين مدال تاريخ ايران در اين ماده را به دست آورد. الهه احمدي هم در مرحله حذفي تفنگ سه وضعيت توانست ركورد جهان را تكرار كند.
رقابتهاي تيراندازي جام جهاني هند و كسب سهميه المپيك 2020 توكيو از يكم اسفندماه با حضور 495 ورزشكار از 58 كشور جهان در شهر دهلي نو هندوستان در حال برگزاري است و فردا (پنج شنبه) به پايان مي رسد.
ورزشي ** 2052**2024
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش