۸ اسفند ۱۳۹۷، ۹:۵۵
کد خبر: 83224389
T T
۰ نفر

نماینده مجلس:

ظریف در تصمیمش تجدید نظر كند

۸ اسفند ۱۳۹۷، ۹:۵۵
کد خبر: 83224389
ظریف در تصمیمش تجدید نظر كند

اصفهان- ایرنا- نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه یكی از دیپلمات های برجسته دنیاست، گفت: انتظار ما این است كه ظریف در تصمیم خود در استعفا، تجدید نظر كند.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه كشورمان دوشنبه شب در صفحه اینستاگرام خود، استعفایش را از سمت وزارت امور خارجه اعلام كرد.
اصغر سلیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی از دیپلمات های خوب كشور و دنیاست و مورد قبول همه است كه باید بررسی شود علت استعفا چیست.
وی با بیان اینكه در دنیا در خیلی از كشورها استعفای مقامات وجود دارد، اظهارداشت: ظریف برای كشور زحمات زیادی كشید كه تلاش وی قابل تقدیر است، انتظار دارم در این مرحله كنونی حساس كشور از تصمیم خود تجدید نظر كند و همكاریش را با دولت ادامه دهند.
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : با استعفای ظریف به طور حتم وقفه ای در امور كشور ایجاد خواهد شد و اگر مشكلاتی در این زمینه وجود دارد برطرف شود.
سخنگوی كمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: اگر مشكلات برطرف نشود و حتی استعفای ظریف هم توسط ریئس جمهوری پذیرفته نشود ممكن است دوباره بعد این مشكلات مطرح شود و باز به استعفای دوباره منجر شود چون اگر وزیری انگیزه ای برای خدمت نداشته باشد تلاش آن وزارتخانه آن شكل كه باید كار آمد نخواهد بود.
این نماینده مجلس با بیان اینكه در این زمینه باید درست تدبیر شود، تصریح كرد : اگر دغدغه های در وزرات امورخارجه وجود دارد حل شود و به فضای جامعه و جهانی كشیده نشود، چون دشمنان متنظر هستند این اختلافات را بین ما ببینند.
8114/6026/
۰ نفر