۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۱۴
کد خبر: 83220832
T T
۰ نفر

«وقت داریم حالا» پروانه ساخت سینمایی ندارد

۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۱۴
کد خبر: 83220832
«وقت داریم حالا» پروانه ساخت سینمایی ندارد

تهران - ایرنا - مدیر كل اداره نمایش خانگی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام كرد: فیلم ویدیویی «وقت داریم حالا» به تهیه كنندگی و كارگردانی عبدالرضا كاهانی در فرانسه ساخته شده و فاقد پروانه ساخت سینمای ایران است.

به گزارش روز یكشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین پارسایی دراین باره گفت: كارگردان تقاضای اكران در گروه هنر و تجربه را داشته اما این امر با توجه به محتوای فیلم مستلزم اصلاحات اساسی و بنیادی بود كه به كارگردان فیلم اطلاع داده شده است.
مدیر كل اداره نمایش خانگی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاكید كرد: فیلم مذكور تاكنون اكران نشده و نخواهد شد.
به گزارش ایرنا، فیلم سینمایی « وقت داریم حالا » با نام فرانسوی « ON A LE TEMPS » در سال 13۹۲ ساخته شد.
زبان فیلم فرانسوی است و در آن یك دختر و پسر ۱۷و۲۰ ساله ایفای نقش می كنند كه طی یك روند تست‌گیری انتخاب شده‌اند.
این فیلم درباره «یك ایرانی به نام « عماد » است كه پس از چند سال تحصیل در شهر كوچك بزانسون قصد دارد خود را به یك آژانس مانكن در پاریس معرفی كند. در حالی كه به دوست خود كه دختری فرانسوی به نام كارولین است، گفته می خواهد به ایران برگردد.
در آستانه سفر و جدایی همیشگی، كارولین كه - زیر سن قانونی است - او را مطلع می‌كند از سوی عماد باردار است.
كاهانی ساخت فیلمهایی چون «بیست»، «هیچ»، «اسب حیوان نجیبی است»، «بی‌خود و بی‌جهت» و… را در كارنامه هنری‌اش دارد كه هر كدام برای نمایش حواشی خاص خود را داشتند.
اخیراً نیز در فضای مجازی لیست ممیزی‌های فیلم «وقت داریم حالا» از سوی دست‌اندركاران آن منتشر شده بود.
فراهنگ ** 9246 ** 1355 **

سرخط اخبار فرهنگ