۲ اسفند ۱۳۹۷، ۷:۳۶
کد خبر: 83217246
T T
۰ نفر
رفع مشكل اقتصادي و فرهنگي جامعه در گرو ايمان به خداست

يزد - ايرنا - فرمانده سابق سپاه الغدير استان يزد گفت: رفع بسياري از مشكلات اقتصادي و فرهنگي جامعه در گرو ايمان به خدا، تكيه به ظرفيت هاي داخلي و استفاده از حضور جوانان مومن در عرصه هاي مختلف جامعه است.

به گزارش ايرنا، سرتيپ اكبر فتوحي چهارشنبه شب در جمع تعدادي از خواهران پايگاه هاي بسيج شهرستان مهريز افزود: ظرفيت هاي بسيارخوبي در كشور و استان يزد وجود دارد كه بايد مسئولان از آنها براي غلبه بر مشكلات استفاده كنند.
وي ادامه داد: آمريكا و برخي كشورهاي منطقه فقط به دنبال حفظ منافع خود، ضربه زدن به انقلاب و نااميد كردن مردم از نظام اسلامي هستند بايد با هوشياري و بصيرت كامل توطئه هاي دشمنان را خنثي كنيم.
اين رزمنده هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: خودباوري، توجه به ارزش ها، مديريت جهادي، روحيه انقلابي، وحدت و احساس تكليف در قبال كشور و نظام موجب توسعه كشور و خدمت به مردم خواهد شد.
فتوحي يادآور شد: ترويج فرهنگ شهادت، افزايش فعاليت هاي اعتقادي در مدارس و مراكز آموزش عالي، تدوين برنامه، شناسايي توانايي هاي داخلي و بهره گيري درست از آنها بايد در اولويت قرار گيرد.
فرمانده سابق سپاه الغدير يزد به نقش تاثيرگذار زنان در هشت سال دفاع مقدس اشاره كرد و بيان داشت: بصيرت زنان و دختران مبارز و غيور ايران به دليل شركت آنان در جلسه هاي معنوي نقش اساسي در توفيق نظام داشته است.
فتوحي خاطرنشان كرد: دشمن ارزش هاي معنوي و حجاب و عفاف بانوان و دختران را نشانه رفته است و بايد با هوشياري و كار فرهنگي مداوم اين توطئه را نقش بر آب كرد.
مركز شهرستان 55 هزار نفري مهريز در 30 كيلومتري جنوب شهر يزد قرار دارد.
نيمي از جمعيت شهرستان مهريز در پايگاه مختلف مقاومت بسيج حضور دارند .
7541/ 2047/

سرخط اخبار استان‌ها