۱ اسفند ۱۳۹۷، ۲۰:۴۳
کد خبر: 83217036
T T
۰ نفر

سرمربی استقلال: «پاتوسی» بازیكن 90 دقیقه ای نیست

۱ اسفند ۱۳۹۷، ۲۰:۴۳
کد خبر: 83217036
سرمربی استقلال: «پاتوسی» بازیكن 90 دقیقه ای نیست

تهران- ایرنا- «وینفرد شفر» سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: «آیاندا پاتوسی» بازیكن بسیار خوبی است و از عملكرد او در دیدار برابر تیم پارس جنوبی رضایت داریم اما او هنوز بازیكن 90 دقیقه ای نیست.

به گزارش ایرنا؛ وینفرد شفر پس از برتری 2 بر صفر تیمش برابر تیم پارس جنوبی جم با بیان اینكه تمامی بازی های لیگ برتر برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: همه بازی ها برای ما مهم است و از ما می خواهند كه در تمامی آنها به پیروزی برسیم.
وی درباره تیم پارس جنوبی جم نیز اظهارداشت: حریف امشب ما تیم بسیار قدرتمندی بود و برای شكست این تیم باید تلاش صد در صدی می كردیم.
سرمربی تیم استقلال تهران ادامه داد: در این بازی، خوب بودیم اما نكته ای كه فراموش كردیم گل های سوم و چهارم بود كه نشد. با این حال به بازیكنانم بابت این برد تبریك می گویم.
شفر درباره پاتوسی نیز گفت: می دانستیم بازیكن بسیار خوبی است و عملكردش را دیده بودیم. از این رو درخواست كردیم به تیم اضافه شود.
شفر اضافه كرد: اما او هنوز بازیكن 90 دقیقه ای نیست و به همین دلیل در 20 دقیقه آخر او را از زمین خارج كردیم.
وی درباره شایعه اختلاف با هیات مدیره باشگاه استقلال و بیانیه مدیرعامل این باشگاه نیز گفت: مدیریت از بعضی از مصاحبه ها نگران و به همین دلیل آن بیانیه صادر شد. اما من ارتباط خوبی با تمامی باشگاه از مدیریت ارشد تا تداركات تیم دارم و جای هیچ گونه نگرانی نیست.
سرمربی استقلال در پاسخ به سوال دیگری درباره اینكه آیا «گوانسالوس» اضافه وزن دارد یا نه نیز اظهار داشت: این بازیكن اضافه وزن دارد و باید به او بیشتر كمك كنیم تا وزن خود را كم كند.
شفر در پاسخ به سوال دیگری درباره اعتراض های متعدد بازیكنان تیم استقلال به داوری و اینكه این موضوع در بازی های لیگ قهرمانان برای این تیم مشكل ساز نمی شود، تصریح كرد: به نظرم استقلال از داوری زیاد شانس نیاورده است.
سرمربی استقلال ادامه داد: در دیدار قبلی برابر تراكتورسازی «اشكان دژآگه» بر روی مدافع ما خطا كرد كه داور ندید با این همه نسبت به اعتراض بازیكنان به داور نقد دارم و معتقدم اشتباهی كه در بازی تیم ملی برابر ژاپن رخ داد، می تواند در دیدارهای لیگ قهرمانان نیز برای نمایندگان ایرانی تكرار و آنان را با مشكل مواجه كند.
سرمربی تیم استقلال تهران ادامه داد: به رغم اینكه بازی سختی بود اما موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم كه البته گل نشد.
وی افزود: اینكه برای گلزنی شانس داریم خوب است اما باید موقعیت هایی كه بدست می آوریم گل شود.
شفر درباره بازی بازیكنانش در نیمه دوم دیدار برابر پارس جنوبی جم نیز گفت: بازیكنانم در نیمه دوم تمركز لازم را نداشتند از این رو موقعیت های زیادی خراب كردیم. معتقدم ابتدا باید اختلاف را به 3 گل می رساندیم و بعد راحت تر بازی می كردیم.
به گفته وی، نتیجه عادلانه در این دیدار نتیجه 3 بر صفر بود.
سرمربی استقلال در ادامه به سخنان گزارشگر دیدار تیم های استقلال تهران و پارس جنوبی جم نیز اعتراض كرد و افزود: مهدی رحمتی 440 بازی در لیگ انجام داده و پژمان منتظری نیز یكی از بهترین بازیكنانی است كه تا به حال با او كار كرده ام و باید به این بازیكنان احترام گذاشته شود.
شفر اضافه كرد: نمی دانم گزاشگر بازی امروز پیراهن چه رنگی به تن داشت و شاید اطلاع درستی از فوتبال ندارد. معتقدم اگر بازیكنان ما را نمی شناسند، نباید گزارش كند و از ایران برود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره تركیب تیم استقلال در دیدار برابر تیم تراكتورسازی نیز گفت: تركیب ما در آن دیدار تركیب خوبی بود و اگر «اشكان دژآكه» با دریافت كارت قرمز از زمین بازی خارج می شد، ما آن بازی را می بردیم. آن وقت همه می گفتند تركیب استقلال خیلی خوب بود.
وی ادامه داد: شب گذشته و در جریان دیدار تیم های بارسلونا و لیون یكی از بازیكنان تیم بارسلونا كه 80 میلیون دلار قیمت دارد فقط پنج دقیقه بازی كرد. بازی های ما رفته رفته بیشتر می شود از این رو همه بازیكنان باید آماده باشند و بازی كنند ما به همه آنان نیاز داریم.
سرمربی استقلال ادامه داد: در این فصل هم همانند فصل گذشته در گروه سختی در لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتیم و بازی های سختی پیش رو داریم. امیدوارم با مشكل جدی همانند مصدومیت های طولانی مواجه نشویم.
وی در پایان صعود تیم ذوب آهن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به باشگاه ذوب آهن و كادر فنی این تیم تبریك گفت و افزود: به ذوب آهن بابت صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تبریك می گویم و معتقدم این صعود برای فوتبال ایران می تواند اتفاق های خوبی را رقم بزند.
ورزشی **9144**9129

سرخط اخبار ورزش