۲۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۴:۰۵
کد خبر: 83213873
T T
۰ نفر
نمایشگاه هنرمند خوشنویس خراسان جنوبی در عراق برپا می شود

بیرجند - ایرنا - مهدی اسماعیلی مود هنرمند خوشنویس استان خراسان جنوبی نمایشگاهی از آثار هنری خود را در كشور عراق برپا می كند.

رئیس انجمن خوشنویسی خراسان جنوبی روز دوشنبه در حاشیه نصب دومین پلاك ماندگار استان به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه به دعوت دانشگاه شهر اربیل عراق اوایل اردیبهشت ماه سال آینده برپا می شود.
وی افزود: حدود 40 اثر هنری در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.
اسماعیلی مود هدف از پربایی نمایشگاه را معرفی هنر خوشنویسی به سایر كشورها عنوان كرد و گفت: در جوار این نمایشگاه كارگاهی هم برپا خواهد بود كه آثار نوشته شده به بازدیدكنندگان اهدا می شود.
وی كه دومین پلاك ماندگار خراسان جنوبی امروز (دوشنبه) با حضور جمعی از مسئولان بر سر در خانه اش نصب شد، افزود: نصب این پلاك مسئولیت ما هنرمندان را دوچندان می كند.
وی با بیان اینكه خراسان جنوبی مفاخر خوبی در زمینه های هنری دارد اظهار داشت: انجمن خوشنویسان كتاب آثار خوشنویسان استان را چاپ كرده كه امید است یك اثر ماندگار باشد.
به گزارش ایرنا استاد مهدی اسماعیلی مود رئیس انجمن خوشنویسان خراسان جنوبی و دارای گواهینامه استادی از انجمن خوشنویسان ایران و درجه یك هنری (دكترای حرفه ای هنر) از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است كه در ١٨ جشنواره ملی و بین المللی مقام نخست و برگزیده را كسب كرده است.
9893*3028

سرخط اخبار استان‌ها