۲۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۲۳
کد خبر: 83213564
T T
۰ نفر
تيزر يازدهمين جشنواره پويانمايي به همت 11 فيلم ساز توليد شد

تهران- ايرنا- اولين تيزر يازدهمين دوره جشنواره بين‌المللي پويانمايي تهران با مشاركت 11 فيلم‌ساز حوزه انيميشن و از برگزيدگان دوره هاي قبل اين رويداد توليد و رونمايي شد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا از اداره كل روابط عمومي و امور بين‌الملل كانون پرورش فكري، هر كدام از اين فيلم‌سازان اثري چند ثانيه‌اي با موضوع ماهي ساخته‌اند كه از تركيب و در كنار هم قرار گرفتن اين انيميشن‌ها، اولين تيزر جشنواره در دوره يازدهم ساخته شده است.
اسامي فيلم‌سازان به ترتيب نمايش انيميشن در اولين تيزر شامل فاطمه گودرزي، هاجر مهراني، مهدي شيري، امير سحرخيز، امين حق‌شناس، اليكا مهران‌پور، مريم كشكولي‌نيا، بابك نكويي، مهدي علي‌بيگي، ساره شفيعي‌پور و معين صمدي است.
چگونگي شكل‌گيري و ساخت اين تيزر، پشت‌ صحنه و تكنيك‌هاي شخصي هر فيلم‌ساز نيز در نشست تخصصي نخستين روز برگزاري يازدهمين جشنواره بين‌المللي پويانمايي تهران (12 اسفندماه) بررسي مي شود.
يازدهمين جشنواره بين‌المللي پويانمايي تهران از 12 تا 16 اسفند 1397 به دبيري محمدرضا كريمي صارمي در مركز آفرينش‌هاي فرهنگي هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان واقع در خيابان حجاب با نمايش آثار منتخب داخلي و خارجي در چند بخش ميزبان هنرمندان و علاقه‌مندان خواهد بود.

* ثبت‌نام آزمون جذب مدرس كانون زبان ايران تمديد شد
زمان ثبت‌نام آزمون جذب مدرس كانون زبان ايران كه پيش از اين از 18 تا 30 بهمن تعيين شده بود تا پايان روز يكشنبه 5 اسفندماه تمديد شد.
روابط عمومي كانون زبان ايران اعلام كرد: ثبت نام در اين آزمون از طريق پايگاه اينترنتي www.ilireg.ir و در بخش‌هاي انگليسي (كودكان، نوجوانان و بزرگسالان)، فرانسه، عربي، اسپانيايي، آلماني و روسي انجام مي شود.
آزمون كتبي جذب مدرس روز جمعه 10 اسفند برگزار مي شود و داوطلبان در صورت موفقيت در آزمون كتبي و مصاحبه، پس از گذراندن دوره آموزشي پذيرفته خواهند شد و تلاش مي شود پذيرفته شدگان از ترم بهار و تابستان 1398 در استان‌هاي مربوطه به كار گمارده شوند.
علاقه‌مندان به شركت در آزمون جذب مدرس مي‌توانند براي آگاهي بيشتر به پايگاه اينترنتي كانون زبان ايران به نشاني www.ili.ir و پايگاه خبري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان به نشاني www.kanoonnews.ir مراجعه كنند.
بر اساس گزارش كانون زبان ايران، اين آزمون با دوره‌هاي پيشين تفاوت‌هايي دارد از جمله آزمون مدرسي گروه نوجوانان در بخش‌هاي آلماني و عربي براي اولين بار برگزار مي‌شودو همچنين سن در نظر گرفته ‌شده براي داوطلبان تدريس در گروه سني كودكان از 22 سال به 20 سال كاهش يافته است.
علمي**1883**1440
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد