۲۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۶:۵۵
کد خبر: 83210243
T T
۰ نفر
پست مرموز ايكاردي پس از از دست دادن بازوبند كاپيتاني اينتر

تهران- ايرنا- تنها چند ساعت پس از پيروزي تيم اينترميلان در ليگ اروپا مقابل راپيد وين و در غياب «مائورو ايكاردي»، اين بازيكن كه پيش از بازي مذكور بازوبند كاپيتاني را نيز از دست داده بود، با انتشار پستي مرموز در اينستاگرام خبرساز شد.

به گزارش ايرنا، روزنامه آ. اس اسپانيا روز جمعه نوشت: شواهد حاكي از آن است كه ايكاردي با انتشار پست مذكور قصد داشته تا به صورت غير مستقيم از اظهار نظر در خصوص وضعيتش در اينتر خودداري كند.
مهاجم آرژانتيني اينتر در آستانه بازي با راپيد وين، از كاپيتاني اين تيم خلع و بازوبند كاپيتاني به «سمير هندانوويچ» واگذار شد.
اين در حالي است كه تصميم مذكور هم از سوي «لوچانو اسپالتي» سرمربي و هم «پيرو اوسيلسو» مدير ورزشي اين تيم، «دردناك» توصيف شده است.
در ادامه داستان ايكاردي از تركيب تيم اينتر براي مصاف با راپيد وين كنار گذاشته شد و وي با استفاده از شبكه هاي اجتماعي، مصدوميت را دليل غيبش اعلام كرد.
اما بدنبال پيروزي اين تيم كه به لطف پنالتي «لوتارو مارتينز» به دست آمد؛ ايكاردي بار ديگر با استفاده از حساب كاربري اينستاگرام خود، در پستي مرموز از عدم تمايلش براي اشاره مستقيم به شرايط موجود در اينتر استفاده كرد.
وي در اين پست در ضميمه تصويري از خود، نقل قولي از «مارك توآين» نويسنده آمريكايي را با اين مضمون نوشت: بهتر است دهانتان را ببنديد و احمق به نظر برسيد تا اينكه زبان به سخن باز كرده و همه ابهامات را (در مورد حماقتتان) از بين ببريد.
لازم به ذكر است، آينده ايكاردي در سن سيرو از مدت ها پيش هدف گمانه زني هاي گوناگون بوده و وي بهمراه همسرش كه مدير برنامه هاي وي نيز محسوب مي شود، همچنان براي تمديد قرارداد با اينتر به توافقي نرسيده اند.
ورزشي**3991**9118**

سرخط اخبار ورزش