۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۱۹
کد خبر: 83207966
T T
۰ نفر
احترام به سلايق در خانه احزاب آذربايجان غربي مورد توجه قرار گيرد

اروميه - ايرنا - قائم مقام رييس حزب اعتدال و توسعه در آذربايجان غربي با اشاره به آغاز بكار خانه احزاب در استان، گفت: اعضاي خانه در جهت احترام به اختلاف سليقه ها و كنار گذاشتن تبعيض ها قدم بردارند.

مرتضي بهرام روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با بيان اينكه خانه احزاب نقد سازنده در عرصه سياسي و اداره امور كشور را در دستور كار قرار دهد، بيان كرد: نقد سازنده راهگشاي مشكلات است و به دور از سياه نمايي، آينده اي روشني براي كشور ترسيم مي كند.
وي با تاكيد بر اينكه احزاب نبايد به عنوان ستادهاي انتخاباتي در فصل انتخابات فعال باشند، اظهار داشت: فعاليت اين چنيني احزاب منجر به تضعيف پايگاه اجتماعي و سياست زدگي در جامعه مي شود.
وي نقش احزاب در فهم عمومي ملت را پايه اي دانست و يادآور شد: محصول ارتباط احزاب با اعضا، مسوولان و مردم بايد نمايان شود و جامعه نبايد نسبت به اقدامات و فعاليت هاي حزب مغفول بماند.
«بهرام» با اشاره به ضرورت رعايت اخلاق در حوزه هاي حزبي و مجازي، گفت: رعايت اخلاق در حوزه هاي مختلف بسيار پراهميت است و احزاب مي توانند نسبت برخي تريبون هاي منفي پاسخگو باشند.
به گزارش ايرنا، هيات رييسه خانه احزاب آذربايجان غربي طي انتخاباتي در چهارم بهمن ماه مشخص شد تا خانه احزاب استان به طور رسمي دفتر خود را افتتاح كند؛ در اين انتخابات علي اكبر عسگري، نادر عليزاده و پريسا عليلو از اصلاح طلبان، زكريا خيري، مهدي فتاحي و ولي سمرقندي از اصولگرايان و فاروق كريمي، علي بهمنش و جعفر آيين پرست از احزاب مستقل و اعتدالي به عنوان هيات رييسه خانه احزاب استان انتخاب شدند.
همچنين سعيد رضازاده به عنوان بازرس و يحيي عماري به عنوان بازرس علي البدل خانه احزاب آذربايجان غربي انتخاب شدند؛ خانه احزاب به همت دولت تدبير و اميد در آذربايجان غربي راه اندازي شد.
3214/3072

سرخط اخبار استان‌ها