۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۴۳
کد خبر: 83207676
T T
۰ نفر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به كرمان سفر می كند

۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۴۳
کد خبر: 83207676
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به كرمان سفر می كند

كرمان - ایرنا - مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كرمان گفت: سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز (چهارشنبه) به این استان سفر می كند و به مدت 2 روز میهمان دیار كریمان است .

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كرمان، محمد رضا علیزاده افزود: دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان از اولین برنامه های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بدو ورود به استان كرمان در شامگاه چهارشنبه است.
وی تصریح كرد: نشست مشترك شورای اداری و شورای فرهنگ عمومی استان، شركت در بیستمین مراسم انتخاب كتاب سال و رونمایی از مجموعه كتابهای معرفی مفاخر استان، بخشی از برنامه های روز پنچ شنبه 25 بهمن وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به كرمان محسوب می شود.
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كرمان ادامه داد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز جمعه در دومین روز سفر به كرمان با تعدادی از هنرمندان پیشكسوت كرمان دیدار می كند و عصر جمعه ۲۶ بهمن به شهرستان بافت سفر كرده و درگردهمائی هنرمندان بافت، رابر و ارزوئیه شركت می كند.
علیزاده ، نشست با اهالی رسانه در شامگاه جمعه 26 بهمن در سالن اجتماعات فرودگاه بین المللی كرمان را آخرین برنامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان كرد.
7437/ 5054

سرخط اخبار استان‌ها