۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۳۱
کد خبر: 83207653
T T
۰ نفر
رییس مجلس شورای اسلامی از چند طرح صنعتی در ژاپن بازدید كرد

پكن- ایرنا- 'علی لاریجانی' رییس مجلس شورای اسلامی كه به دعوت همتای ژاپنی خود به این كشور سفر كرده است روز چهارشنبه در دومین روز سفر از چند طرح صنعتی و عمرانی در توكیو بازدید كرد.

به گزارش ایرنا لاریجانی و هیات همراه، از بزرگراه زیرآبی آكوالاین توكیو بازدید كرد و از نزدیك با نحوه تكمیل طرح، ساخت و تكنولوژی های بكار رفته در آن آشنا شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی و هیات همراه همچنین از شركت مركزی پاناسونیك بازدید كردند و از نزدیك در جریان تكنولوژی و فناوری های نوین این شركت قرار گرفتند.
لاریجانی همچنین امروز چهارشنبه با رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن در توكیو دیدار كرد.
لاریجانی روز گذشته نیز از یك ایستگاه مترو بازدید و با طراحی و چگونگی ساخت ایستگاه‌های چند منظوره مترو آشنا شد و از آنجا به ایستگاه مونوریل رفت و از كیفیت كاركرد مونوریل چرخدار و میزان استفاده مردم بازدید كرد.
'علی لاریجانی' رییس مجلس شورای اسلامی به دعوت 'داته' رئیس مجلس مشاوران (سنا) ژاپن به منظور توسعه روابط همه جانبه به این كشور سفر كرده است.
دیدار با روسای مجلس سنا و مجلس قانون گذاران ژاپن، دیدار با 'شینزو آبه' نخست وزیر و دیدار با رئیس گروه دوستی پارلمانی دو كشور از جمله برنامه های لاریجانی در سفر دو روزه به توكیو است.
علیرضا رحیمی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، شهباز حسن پور بیگلری نماینده سیرجان، اسدالله قره خانی نماینده علی آباد كتول، حسن خسته بند نماینده بندرانزلی و قاسم جاسمی نماینده كرمانشاه دكتر لاریجانی را در این سفر همراهی می كنند.
آساق**1904**

سرخط اخبار جهان