۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۹:۰۰
کد خبر: 83207532
T T
۰ نفر
هیچ استعفایی از اعضای شورای شهر شهمیرزاد دریافت نشده است

سمنان- ایرنا- فرماندار شهرستان مهدیشهر گفت: تاكنون هیچ گونه استعفای رسمی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد به فرمانداری مهدیشهر اعلام نشده است.

به گزارش ایرنا، یكی از خبرگزاری ها عصر سه شنبه هفته جاری اعلام كرد كه اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد در اعتراض به برخی رویه ‌ها و درخواست‌ ها به ‌صورت دسته ‌جمعی استعفا داده اند.
ماده 15 آئین نامه داخلی شوراهای شهر به صراحت اعلام می كند: رییس شورا موظف است بلافاصله پس از قطعیت یافتن خروج عضوی از شورا به دلایلی نظیر استعفا، فوت، جنون و سلب عضویت مراتب را برای تعیین جانشین او به فرمانداری مربوط به طور كتبی اعلام كند.
فرماندار مهدیشهر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خواسته های اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد در رابطه با طرح جامع و حریم شهر شهمیرزاد در چارچوب قانون پیگیری می شود.
وی خاطرنشان كرد: اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد خواستار اجرای طرح جامع و حریم شهر شهمیرزاد هستند و اعلام كردند در صورتی كه این طرح ها اجرایی نشود، از ادامه فعالیت خودداری خواهند كرد.
فرماندار مهدیشهر اضافه كرد: امروز نشستی با حضور علیرضا آشناگر استاندار سمنان در رابطه با خواسته های اعضای شورای شهر شهمیرزاد برگزار می شود و موضوع‌ مطرح شده در چارچوب قانون بررسی می شود.
به گزارش ایرنا، پنجمین شورای اسلامی شهمیرزاد، شهر نمونه گردشگری و از توابع شهرستان مهدیشهر، پنج عضو اصلی دارد.
شهمیرزاد در دامنه جنوبی رشته كوه البرز با آب و هوایی معتدل، از توابع شهرستان مهدیشهر بوده و با شهر سمنان حدود 24 كیلومتر فاصله دارد.
7339/6103/7408

سرخط اخبار استان‌ها