۲۳ بهمن ۱۳۹۷، ۲۱:۲۵
کد خبر: 83207285
T T
۰ نفر

تردد در جاده تربت حیدریه به باغچه ممنوع است

۲۳ بهمن ۱۳۹۷، ۲۱:۲۵
کد خبر: 83207285
تردد در جاده تربت حیدریه به باغچه ممنوع است

مشهد- ایرنا- مدیر كل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: به دلیل بارش شدید برف، لغزندگی جاده و كاهش دید افقی، مسیر رفت از تربت حیدریه به باغچه مسدود و ترد وسایل نقلیه در این مسیر ممنوع اعلام شد.

ابراهیم نصری سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین به علت كولاك و لغزندگی سطح جاده تردد انواع تریلی و كامیون در جاده درگز - قوچان و بالعكس كماكان ممنوع می باشد.
وی اظهار داشت: تردد وسایل نقلیه سبك نیز در جاده های تربت جام - صالح آباد، سبزوار – اسفراین، سبزوار - بردسكن، سبزوار - نیشابور، سبزوار - سلطان آباد - سه راهی چكنه و درگز - قوچان با زنجیر چرخ امكان پذیر است.
وی گفت: بر اساس گزارشهای دریافتی بارش برف در بخش احمد آباد شهرستان مشهد و بخش سرولایت نیشابور و شهرستانهای بینالود، فیروزه، جوین، قوچان، چناران، جغتای و خوشاب و جاده های درگز - قوچان، كاشمر - نیشابور، گناباد - فردوس، سبزوار - اسفراین، سبزوار - بردسكن، آزادراه مشهد - باغچه، بجستان -فردوس، فریمان - مشهد، بردسكن - سبزوار، سرخس - مشهد، زاوه - فریمان و راه فرعی سه راهی جنگل به جنگل در شهرستان رشتخوار به صورت برف می باشد.
نصری از تداوم بارندگی در سایر جاده های استان خبر داد و افزود: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی بارندگی در این استان تا صبح پنجشنبه ادامه دارد.
خراسان رضوی 20 هزار و 575 كیلومتر راه دارد كه 6 هزار و 423 كیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 كیلومتر آن روستایی است.
این استان علاوه بر 51 گردنه به طول 545 كیلومتر در جاده های بین شهری، 172 گردنه به طول 574 كیلومتر در جاده های روستایی و 136 محل كولاك و مه گیر به طول 586 كیلومتر دارد.
3221 / 6053
۰ نفر