۲۳ بهمن ۱۳۹۷، ۲۱:۰۹
کد خبر: 83207273
T T
۰ نفر
دیدار ذوب آهن ایران و الكویت كویت به وقت اضافه كشیده شد

اصفهان-ایرنا- تیم های ذوب آهن ایران و الكویت كویت در مرحله پلی اف لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه پس از 90 دقیقه به تساوی بدون گل به وقت اضافه كشیده شد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ذوب آهن ایران و الكویت كویت در مرحله اول پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2019 از ساعت 19 با سوت داور ژاپنی (توجو) در روزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز شد.
در این دیدار بازیكنان ذوب آهن در همان ابتدا حملاتی را روی دروازه حریف كویتی آغاز كردند و در دقیقه سه ضربه پای كرستین بازیكن خارجی این تیم اولین موقیعت را بر روی دروازه حریف به وجود آورد.
در این دیدار بازیكنان ذوب آهن از كنارهای زمین به سوی دروازه كویت حمله كردند و در دقیقه 17 ضربه سر ارسال مطهری با واكنش دروزاه بان حریف به بیرون رفت و ذوب آهن یك موقعیت خوب را از دست داد.
در ادامه بازی تیم كویتی كه تیم جان دار و خوبی نشان داد توسط الحربی یك تو پ خطرناك به راست زمین فرستاد و ضربه الرشیدی از بالای دروزاه حریف به بیرون رفت.
بازیكنان ذوب آهن حملات خود را به سمت دروازه حریف در میان تشویق هوداران خود ادامه دادند ولی فرصت ها با بی دقتی از بین رفت.
در ادامه بازی تیم الكویت در یك ضد حمله در دقیقه 21 یك ضربه كرنر به دست اورد ند كه به بیرون رفت، بازیكنان تیم ذوب آهن به حملات خود ادامه دادند ولی تیم كویتی توانست با یك بازی بسته تیم ذوب آهن را كنترل كند.
ضربه از راه دور ارسلان مطهری بازیكن ذوب آهن در دقیقه 39 از بالای دروازه الكویت به بیرون رفت تا یك موقعیت خوب دیگر توسط این تیم از بین بروند تا نیمه اول این دیدار با وجود حملات گسترده تیم ذوب آهن بدون گل به پایان برسد.
نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد كه در همان دقایق اولیه بازی توپ ارسال مطهری بازیكن ذوب آهن با برخورد با مدافعان تیم حریف برگشت داده شد و در ضد حمله نیز تیم كویتی ناموفق بود.
در دقیقه 51 بازیكنان ذوب آهن یك موقعیت خوب گلزنی را دوباره از دست دادند و با واكنش منصوریان روبه رو شد، ارسال مطهری در دقیقه 57 بار دیگر دروازه الكویت را تهدید كرد كه با واكنش خوب دروازه بان این تیم روبه رو شد.
بازیكنان تیم كویتی نیز در ضد حملات صاحب یك موقعیت خوب شدند كه توپ سعید بازیكن شماره 45 این تیم توسط مظاهری دروازه بان ذوب آهن دفع شد. بازیكنان تیم ذوب آهن بر حملات خود افزودند ولی در گلزنی موفق نبودند.
در دقیقه 86 تیم ذوب اهن صاحب یك ضربه كرنر شد كه بی هدف به بیرون رفت و تیم حریف در آن طرف میدان موقعیت گلزنی خوبی را در ضد حمله از دست داد.در دقیقه 90 ضربه سر حدادی فر را مدافع تیم كویت به بیرون زد تا ذوب آهن دو باره صاحب یك كرنر شودواین موقعیت هم تبدیل به گل نشد، ذوب آهن پی درپی موقعیت های گلزنی را در پایان این دیدار از دست داد تا این بازی در 90 دقیقه با تساوی به پایان برشد و وقت های اضافی و بعد از آن ضربات پنالتی تعیین كننده برنده بازی باشد.
در دقیقه 75 ماریون سیلوا فرناندز بازیكن ذوب آهن از داور این دیدار كارت زرد دریافت كرد.
تیم ذوب آهن در این دیدار با هدایت علیرضا منصوریان با تركیب رشید مظاهری ، محمد نژادمهدی ، هادی محمدی،مسعود ابراهیم زاده ، میلاد فخر الدینی ،حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر، ماریون سیلوا تعویض در دقیقه 83 با زبیر نیك نفس و مهران درخشان مهر تعویض با ابوذر صفر زاده دقیقه 53، كریستین اوساگودنا و ارسلان مطهری به میدان رفت.
در آن طرف میدان تیم الكویت كویت نیز با هدایت محمد عبدالله با تركیب حمید یوسف، سامی سنا، فهد الهاجری، حمید میدو، فهد الرشیدی،حسین الشماری، اسماعیل الدعا، فیصل الحربی،یعقوب الترار، طلال الفادل، جاسم سعید بازی كردند.
قضاوت این دیدار را مینورا توجو با كمك های اكان یاگی و اوچی شینجی از ژاپن بر عهده دارد.
8114/6026/
۰ نفر