۲۲ بهمن ۱۳۹۷، ۲۱:۱۶
کد خبر: 83205949
T T
۰ نفر
امام جمعه و نماينده خبرگان از حضور مردم يزد در راهپيمايي قدرداني كردند

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد و نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري از حضور دشمن شكن مردم اين استان در راهپيمايي باشكوه 22 بهمن قدرداني كردند.

به گزارش شامگاه دوشنبه روابط عمومي دفتر امام جمعه يزد، در پيام مشترگ آيت الله محمدرضا ناصري يزدي و آيت الله ابوالقاسم وافي آمده است: برخود لازم دانستيم از اين همه دلدادگي مردم و پايبندي به نظام و اصل ولايت فقيه و حضور در راهپيمايي قدرداني كنيم.
اين پيام مي افزايد: بايد اين عظمت ، شكوه و همبستگي ،مسئولان را در انجام وظيفه و خدمت به مردم و رسيدگي به مشكلات به خصوص معيشت آنان جدي‌تر و راسخ تر كند.
همچنين در بخشي از پيام مشترك آمده است: هرچه براي اين مردم خدمت كنيم باز هم كم است و بدانيم كه خداي ناكرده از دست دادن آنها از دست دادن همه شئونات ايراني و اسلامي و از دست دادن پشتيبان واقعي نظام است.
همچنين استاندار يزد امروز در پيامي از حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن قدرداني كرد و نوشت: بار ديگر در سالروز چهلمين بهار انقلاب اسلامي، جاي جاي اين مرز و بوم مقدس به صحنه نمايش شكوهمند همبستگي ملت هميشه در صحنه ايران عزيز در دفاع از آرمان هاي حضرت امام (ره) و شهيدان مبدل شد.
محمدعلي طالبي افزود: مردم شريف ديار دارالعباده همگام با آحاد مردم ميهن اسلامي برگ زرين ديگري را در راستاي اقتدار، عزم و انسجام ملي و همايش شكوهمندي از شور و شعور را به ثبت رسانيده و خالق لحظه جاودان ديگري در تاريخ انقلاب شدند.
راهپيمايي 22 بهمن امروز دوشنبه در 80 منطقه شهري و روستايي استان يزد با مشاركت گسترده مردم و به نحو باشكوهي برگزار شد.
7536/ 2047/

سرخط اخبار استان‌ها