۲۰ بهمن ۱۳۹۷، ۲۱:۲۴
کد خبر: 83203367
T T
۰ نفر
مجمع نمايندگان يزد مردم را به شركت در راهپيمايي دعوت كرد

يزد - ايرنا - مجمع نمايندگان يزد در مجلس شوراي اسلامي شامگاه شنبه در بيانيه اي قشرهاي مختلف مردم استان را به حضور گسترده در راهپيمايي 22 بهمن دعوت كرد و نوشت: مشاركت پرشور مردم در راهپيمايي توطئه هاي دشمنان را خنثي مي كند.

به گزارش ايرنا، در اين بيانيه آمده است: مردم ايران از جمله استان يزد هميشه با آگاهي و موقعيت شناسي در دفاع از كشور و ميهن اسلامي در صحنه هاي مختلف حضور دارند و با صفوف فشرده وحدت خود را به نمايش مي گذارند.
در ادامه بيانيه نوشته شد: در چهلمين سالگشت پيروزي انقلاب، مردم ايران در برابر ترفندها و نقشه هاي دشمنان با حضوري گسترده تر و عزمي مصمم تر حضور خواهند يافت.
مجمع نمايندگان يزد در مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: مردم از پيام هاي تهديد آميز دشمنان هراسي ندارد و كفر جهاني نمي تواند با تهديدها، اراده ملت شكست ناپذير را سست كند.
راهپيمايي 22 بهمن در 80 نقطه شهري و روستايي استان برگزار مي شود.
همچنين شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي يزد اعلام كرد كه راهپيمايي روز 22 بهمن از 2 مسير ميدان آزادي( باغ ملي) و بعثت اين شهر به طرف چهارراه شهدا و تكيه اميرچخماق در مركز استان برگزار مي شود.
راهپيمايي در شهر يزد روز دوشنبه از ساعت 9:30 از 2 مسير يادشده آغاز مي شود و مردم در صفوفي فشرده با عبور از خيابان هاي فرخي، امام خميني(ره) و ميدان شهدا و نيز خيابان قيام در تكيه اميرچخمقاق تجمع مي كنند.
7536/ 2047/

سرخط اخبار استان‌ها