۱۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۸:۴۵
کد خبر: 83200619
T T
۰ نفر
مسئولان شهرك صنعتي ميزكار خود را در واحدهاي توليدي داير كنند

تهران – ايرنا – رئيس هيأت مديره و مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان تهران گفت: به منظور تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي مديران و مسئولان شهرك صنعتي موظفند تا ميزكار خود را داخل واحد توليدي داير كنند.

به گزارش ايرنا، صابر پرنيان روز چهارشنبه در ديدار با فرماندار شهرستان ورامين گفت: رفع مشكلات شهرك هاي صنعتي استان تهران از اولويت ويژه اي برخوردار است و نبايد اجازه داد كه حتي يك واحد توليدي به دليل مشكلاتي كه مي توان با استفاده از ظرفيت داخلي برطرف كرد، تعطيل شود.
وي افزود: هيچ بن بستي براي واحدهاي صنعتي وجود ندارد كه نتوان آن را با كار جهادي مسئولان برطرف كرد و اين مهم محقق نمي شود جز اين كه سياست هاي اقتصاد مقاومتي مد نظر رهبر معظم انقلاب عملياتي و اجرايي شود.
وي تصريح كرد: مديران شهرك هاي صنعتي استان تهران بايد ميزكار خود را داخل واحدهاي صنعتي داير كنند تا از نزديك مسائل و مشكلات را رصد كرده و با همفكري با صاحبان صنايع اين مسائل و مشكلات را برطرف كنند.
پرنيان افزود: توليد كننده بايد براي ادامه فعاليت خود، به آينده اميدوار باشد و اين اميد تنها در سايه حضور مديران در صحنه و تلاش و همت مسئولانه تمامي افراد محقق مي شود.
وي گفت: شركت شهرك هاي صنعتي استان تهران تلاش دارد تا در سايه تأمين زيرساخت هاي مورد نياز توليد، از ظرفيت اساتيد و صاحبان انديشه در آگاهي بخشي به جامعه توليد كننده پيشگام بوده و آنان را در رفع مسائل و مشكلات اداري و توسعه علمي ياري رساند.
مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان تهران افزود: صاحبان صنايع و صنعتگران استان تهران بسيار جلوتر از مديران حركت مي كنند و يقينا مي توان با حمايت و بستر سازي مناسب، موجبات افزايش ميزان توليد را فراهم كرد.
وي با اشاره به مسائل و مشكلات صاحبان صنايع و شهرك هاي صنعتي جنوب شرق تهران گفت: نگاه مديران به شهرك هاي صنعتي جنوب شرق تهران با توجه به نيازي كه اين مناطق به اشتغال دارند ويژه است و تلاش مي شود تا وضعيت شهرك هاي صنعتي قرچك، سالاريه، چرمشهر،خيرآباد و شهيد ملاآقايي ورامين و شهرك صنعتي پيشوا در توليد ارتقاء پيدا كند.
پرنيان گفت: امروز شهرك صنعتي قرچك، يكي از مناطق صنعتي پويا و فعال در كشور است كه به واسطه نگاه ويژه دولت توانسته بسياري از واحدهاي صنعتي و صنفي را در خود جاي دهد.
**ايجاد اشتغال تنها با حمايت از توليد كنندگان ميسر مي شود
فرماندار شهرستان ورامين نيز در اين جلسه گفت: ايجاد فرصت هاي شغلي پايدار و حفظ وضعيت موجود اشتغال تنها با حمايت از توليد كنندگان و واحدهاي صنعتي ميسر مي شود.
حسين كاغذلو افزود: تحقق سياست هاي حمايتي از واحدهاي توليدي تنها به نگاه مديران دستگاه ها در حمايت از توليد ملي بستگي دارد، نگاهي كه اگر در سايه توجه به سياست هاي اقتصاد مقاومتي همراه باشد اثر گذاري بيشتري خواهد داشت.
وي اظهار داشت: شهرك صنعتي چرمشهر، تنها شهرك صنعتي تخصصي چرم استان تهران است كه با توسعه فعاليت هاي آن و نيز توسعه فناوري هاي مربوط به فراوري چرم مي توان شاهد افزايش ارزش صادرات غير نفتي و توسعه فعاليت هاي توليدي بود.
ورامين با 300 هزار نفر جميعت در 35 كيلومتري جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد