۱۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۴:۳۹
کد خبر: 83198523
T T
۰ نفر
دشمن اعلان جنگ اقتصادي راه انداخته است

تهران- ايرنا- رئيس ديوان عدالت اداري گفت: توطئه هاي رنگارنگ دشمن يكي پس از ديگري ادامه دارد و تمركز فعلي آنها بر مسائل اقتصادي است؛ به يك معني اعلان جنگ اقتصادي به راه انداخته اند.

به گزارش ايرنا از ديوان عدالت اداري، حجت الاسلام و المسلمين محمد كاظم بهرامي، روز سه شنبه در نطق پيش از دستور نشست هيأت عمومي ديوان، با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي متعلق به مردم است و مردم پشتيبان و حافظ آن هستند، از قضات و كاركنان ديوان عدالت اداري خواست با حضور در راهپيمايي چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، اين صحنه الهي را گرمتر و پرشورتر كنند.
وي ادامه داد: همه اقدامات دولت حكايت از اين دارد كه انقلاب همچنان بالنده و توفنده در مسير مستقيم و بدون هيچ انحرافي با همان اصالت اوليه و در خط امام راحل (ره) در حركت است؛ چرا كه اگر حركت انقلاب متوقف شده بود، ديگر دشمنان نيازي به ادامه توطئه ها از جمله تحريم نمي ديدند و به اهداف خود رسيده بودند.
بهرامي خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامي مربوط به حزب و جناح خاصي نبوده است بلكه انقلاب همه ملت عليه نظام فاسد و طاغوتي پهلوي بود كه با اتكا به خداوند و پيروي از تعاليم دين مقدس اسلام و با خروش و جانفشاني ملت ايران به پيروزي رسيد.
وي يادآور شد: 40 سال قبل رخدادي بزرگ و بي نظير در قرن هاي اخير به وجود آمد كه دنيا را تكان داد و استكبار جهاني را به وحشت انداخت. دشمنان تلاش هاي فراواني كردند كه مانع پيروزي انقلاب اسلامي شوند اما اراده خدا چيز ديگري بود.
رئيس ديوان عدالت اداري تصريح كرد: بعد از پيروزي هم موج ترورها، هزاران نفر را به خاك و خون كشيد؛ كودتا طراحي شد و اقدامات مختلفي صورت گرفت تا اين انقلاب به اين سمت كشيده شود اما با عنايت خداوند و پشتيباني مردم و هوشياري نيروهاي انقلاب همه توطئه ها خنثي شد.
بهرامي افزود: يكي از بزرگترين توطئه ها عليه انقلاب، جنگ تحميلي بود كه ملت ايران با تقديم صدها هزار شهيد و جانباز و آزاده، با چنگ و دندان از انقلاب و ميهن خود حراست كردند و نگذاشتند يك وجب از خاك ميهن در دست دشمن باقي بماند.
وي يادآور شد: پس از آن در سال 88 به بهانه تقلب در انتخابات، فتنه 88 را به كمك فريب خوردگان داخلي طراحي و چندين ماه كشور را ملتهب كردند كه در نهايت مردم در روز نهم دي 88 به صحنه آمدند و سحر ساحران خنثي شد.
بهرامي افزود: خدا را سپاس مي گوييم كه به ما توفيق داد تا در مسير انقلاب و در خط امام و رهبري حركت كنيم. ملت شجاع، مقاوم در طول 40 سال گذشته دشمن خود را شناخته است و در اين مسير پرفراز و نشيب 40 سال است كه در حمايت از انقلاب خود با سربلندي و اقتدار پيش رفته است.
رئيس ديوان عدالت اداري گفت: مسير انقلاب روشن است و با تمسك به ريسمان الهي، حركت در مسير ولايت و رهبري معظم انقلاب همچنين خودباوري و اتكا به خود و پويش در مسير اقتصاد مقاومتي پيش مي رود و اين راه مقابله با جنگ اقتصادي دشمن است.
اجتمام*3229*1834
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه