۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۳۸
کد خبر: 83196747
T T
۰ نفر

رستمی: جز برادرم كسی را محرم رازم نمی دانم

۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۳۸
کد خبر: 83196747
رستمی: جز برادرم كسی را محرم رازم نمی دانم

تهران - ایرنا - كیانوش رستمی دارنده مدال طلای جهان و المپیك گفت: فدراسیون با گرفتن یك مربی حرفه ای خارجی در كنارم مخالفت كرد و به دلیل آنكه من هیچ كسی را جز برادرم محرم رازم نمی دانستم، او به عنوان مربی در كنارم است.

به گزارش ایرنا، رستمی امروز (دوشنبه) در حاشیه تمرینات تیم ملی وزنه برداری در جمع خبرنگاران افزود: در مسابقات گذشته و بدون داشتن مربی، شرایط سختی داشتم و كسی نتوانست به من كمك كند در حالی كه یك مربی خارجی حرفه ای را می خواستم كه من را به حرفه ای ترین شرایط برساند تا همه دنیا متوجه شوند كه وزنه برداران ایرانی آنقدر توانایی بالایی دارند كه می توانند در بهترین شرایط قرار گیرند.
دارنده مدال طلای بازی های المپیك 2016 ریو ادامه داد: در این شرایط هیچ كسی را محرم رازم ندانستم و برادرم به عنوان نخستین مربی ورزشی در كنارم است و با دل و جان برای من كار می كند.
وی اظهار داشت: امیدوارم بتوانم در بازی های المپیك 2020 توكیو برای كشورم افتخارآفرینی كنم و جا پای هادی ساعی بگذارم و عنوان پرافتخارترین ورزشكار ایران را كسب كنم.
این وزنه بردار كرمانشاهی تیم ملی با اشاره به برخی انتقادات در مورد انجام تمرینات به صورت شخصی، گفت: حال كه همه اصرار دارند كه نمی توانم، دیگر به مسابقات نمی روم. اما تا زمانی كه وزنه می زنم و بهترین ركوردها را جابجا می كنم، حق ندارند بگویند كه به مسابقات نروم.
وی بیان داشت: طی چهار ماه گذشته با هزینه شخصی تمرین كرده ام و كوچكترین كمكی به من نشده است. البته رئیس كمیته ملی المپیك و فدراسیون همراهی لازم را با من داشتند و امیدوارم كه اتفاقات خوبی رخ بدهد.
رستمی بیان داشت: مربیان تیم ملی همگی خیلی خوب هستند و من به آنها احترام می گذارم اما باید در نظر بگیریم هر كسی احتیاج به شرایط مدرن تری دارد كه خیلی بهتر برنامه های خود را جلو ببرد.
وی در خصوص تغییر وزن از 85 به 96 كیلوگرم گفت: بعد از این تغییر وزن 11 كیلوگرم عضله سازی بسیار سخت است. برای كسی كه سالها وزنه زده و تقریبا در آخرین روزهای ورزش قهرمانی خود حضور دارد این شرایط سخت تر است اما هیچگاه نباید ناامید شویم.
دارنده مدال نقره بازی های المپیك 2012 لندن بیان داشت: كسانی كه در رابطه با تغییر وزن من اظهار نظر غیر كارشناسانه می كنند، اگر حرف نزنند بهتر است. سعی می كنم بهترین كاری را كه ممكن است در ورزش حرفه ای رخ دهد انجام دهم. 5 مدال جهانی و 2 مدال المپیك دارم كه كم نیست و نباید این موفقیت ها فراموش شود.
وی تصریح كرد: در پیكارهای جهانی سال 2017 به دلیل مصدومیت و با نظر پزشكان اصلا نباید وزنه می زدم و در بازی های آسیایی ضمن داشتن آسیب دیدگی، تازه دسته وزنی خود را عوض كرده بودم و خیلی خنده دار است كه بعد از تغییر وزن بخواهم همه چیز را به دست آورم در حالی كه به 2 تا 3 سال زمان نیاز دارد تا در وزن جدید جا بیافتم.
رستمی با اشاره به اینكه فردا (سه شنبه) برای حضور در رقابت های بین المللی جام پادشاهی تایلند به عنوان یكی از گزینشی های المپیك عازم این كشور است، یادآور شد: بعد از این مسابقات در رقابت های بین المللی جام فجر و همچنین قهرمانی آسیا به عنوان دو مرحله دیگر گزینشی المپیك، شركت خواهم كرد.
ورزشی**1067**2024

سرخط اخبار ورزش