۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۱۱
کد خبر: 83196685
T T
۰ نفر

جهانگیری به استان همدان سفر می‌كند

۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۱۱
کد خبر: 83196685
جهانگیری به استان همدان سفر می‌كند

تهران- ایرنا- معاون اول رییس جمهوری به منظور افتتاح و بهره برداری از چندین طرح و پروژه مهم صنعتی و تولیدی فردا (سه شنبه) به استان همدان سفر می‌كند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فردا با حضور اسحاق جهانگیری چهار نیروگاه خورشیدی، دو واحد صنعتی فروسیلیس، یك كارخانه داروسازی و یك كارخانه فولاد در استان همدان به بهره برداری می رسد.
معاون اول رییس جمهوری در این سفر با حضور در شهرك صنعتی ویان واقع در شهرستان كبودرآهنگ، ضمن بازدید و بهره برداری از واحد صنعتی فولاد راد، چهار نیروگاه خورشیدی هفت مگاواتی را به طور همزمان در سطح استان افتتاح می كند.
جهانگیری در ادامه برنامه های این سفر یك روزه، كارخانه هگمتان دارو در شهرستان تویسركان را افتتاح و سپس از شهرك مبل و منبت در شهرستان ملایر بازدید می كند.
همچنین افتتاح دو واحد صنعتی فروسیلیس آذرخش و غرب پارس در شهرستان ملایر و شركت در جلسه شورای اداری استان همدان كه با حضور كارآفرینان، نخبگان و جوانان این استان برگزار می شود از دیگر برنامه های معاون اول رییس جمهوری در سفر به استان همدان است.
سیام*3061**1336
۰ نفر